peetjeborg
Brecht, België

Goed, maar....

Beoordeling van Hotel Saint Sauveur
3,0 van 5 bollen5 mei 2024 beoordeeld
Het hotel was goed en de ligging is een groot pluspunt, het ontbijt was ook prima. Maar, de Wellness heeft eens een nazichtbeurtje nodig, vooral de kastjes in de kleedruimte en een paar ligstoelen.
Datum van verblijf: mei 2024
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.1 km van Hotel Saint Sauveur
Bar/lounge
Exterior view
  • ibis Budget
0.4 km van Hotel Saint Sauveur
New 2 person studio - ocean view
  • Priceline
Aan het strand
Enjoy our pool, spa and wellness facilities included in your booking!
0.6 km van Hotel Saint Sauveur
1.8 km van Hotel Saint Sauveur
Gratis parkeren
Meer hotels in Blankenberge bekijken
Beoordeeld op 28 april 2024

Het is absoluut geen 4 sterren hotel, de entree is mooi en netjes, het ontbijt en de receptie zijn goed verzorgd, medewerkers zijn ook erg vriendelijk en behulpzaam, vanaf de eerste verdieping ligt er oude kapotte vloerbedekking, stopcontact van de muur af, op de kamer hing een kleine tv waar je vanuit bed niets op kon zien, de bedden waren zacht en versleten, ook hier stopcontacten die uit de muur hingen, loshang handdoek rek in de douche, vloerbedekking kapot, gordijnen zaten onder de vuiligheid, voor parkeren in de buurt betaal je €30 per overnachting, ik verblijf regelmatig in een hotel maar dit is voor 4 sterren ver onder de maat, er was maar 1 sauna beschikbaar, op de foto staan lig en zit stoelen, die waren er niet, de douche bij het zwembad werd pas na 7 minuten warm, het was verder wel schoon, maar voor die prijs had ik veel meer verwacht

Kamertip: Geen 4 sterren waard
Beoordeeld op 20 april 2024 via mobiele applicatie

Wij verbleven hier via een Bongo bon.

Aangenaam hotel. Propere kamers, die sober maar mooi ingericht zijn. Het ontbijt was heerlijk en heel uitgebreid. Het onthaal was aangenaam en vriendelijk.
We komen zeker nog eens terug.
Zeker een aanrader.

Beoordeeld op 14 april 2024

zeer vriendelijk personeel en de kamers mooi en zuiver voor mij top alleen het ontbijt is zeer lekker maar dat er honden toegelaten worden vind ik niet zo fijn maar het eten is dik inorde ook de locatie is prima het zwembad mooi en gezellig zodus voor mij oke.

Beoordeeld op 25 maart 2024

Top locatie, vriendelijke bediening, klein maar super gezellige welness, grote variatie bij het ontbijt. Grote kamers en grote badkamer. Er is zeker vanalles te doen in de buurt, zoals gaan eten in " De Oesterput" enkel visgerechten. strand dichtbij

Datum van verblijf: maart 2024
Beoordeeld op 17 maart 2024 via mobiele applicatie

Versleten tegels in de badkamer vol barsten, de gordijnen heel vuil, de ramen waren duidelijk in maanden of jaren niet meer gepoetst, de laminaat in de kamer lag op plaatsen los en stond naast het bed gewoon bol, echt onaangenaam, vuile muren, over de kamer weinig positiefs te melden, het ontbijt was in orde behalve, als je reclame maakt met champagne ontbijt moet dit ook champagne zijn en geen goedkope Cava.ABSOLUUT geen 4 sterren waard.

Kamertip: Parkeren aan €30 per dag, bekijk het maar afzetters
Datum van verblijf: maart 2024