152 US$
Reserveer nu, betaal bij aankomst
144 US$
144 US$
Priceline152 US$
eDreams152 US$
Travelocity144 US$
Beoordeeld op 8 augustus 2021

Zeer joviale tophotel.
Mooi onderhouden kamer en een super service aan het ontbijt s morgens.
Een aanrader.
Volgend jaar komen we terug voor een verlengd weekend.
Bedankt voor de vriendelijke ontvangst.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 1 augustus 2021

Zowel bij aankomst als vertrek was de receptioniste niet vriendelijk (zelfde persoon). Gelukkig was de rest van het personeel supervriendelijk, dus dat maakte veel goed.
Aangenaam hotel, voldoende keuze aan het ontbijtbuffet.

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 17 juli 2021

super vriendelijke ontvangst door mevr.nathalie aan de receptie,zeer goed ontbijt en vriendelijk personeel bij het ontbijt!we gaan weer binnenkort terug naar Aazaert,blijft toch een van de betere hotels van blankenberge

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 25 juni 2021

Goede ontbijtbox . (laatste weekend voor heropening restaurants ) , zeer compleet en correct . Mooie ruime kamer en badkamer . Vriendelijk personeel , parking van hotel zeer ruim en dichtbij . Ook groot pluspunt centrale ligging , dijk , strand en centrum .
Kortom komen zeker terug in niet Coronatijden !

Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 14 juni 2021

aangenaam verrast, heel vriendelijk baliepersoneel. heel mooie verzorgde kamer, heel goeie bedden, netjes, mooie ruime badkamer kortom top!
ook het ontbijt, met heel vriendelijk personeel, meer dan keuze genoeg en van alles meer dan voldoende. ook de koffie was lekker. de betaalde garage was niet veraf en veilig.
bij het uitchecken weer super vriendelijk. gaan zeker nog terug:)

Datum van verblijf: juni 2021