TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 27 augustus 2019

Heel mooie, ruime, nette kamer en badkamer. Het ontbijt is heel royaal, maar bovenal superlekker! De dag begint met een glaasje bubbels, verder verse wafels en allerlei zoete en hartige lekkernijen. Het terras boven is ook een pluspunt.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 30 juli 2019

zeer verzorgd en kwaliteitsvol hotel, propere en praktische ruime familiekamers, hartelijk en vriendelijk onthaal, geweldig lekker en uitgebreid gevarieerd ontbijt, aangenaam zwembad, prima ligging tav station en zee, parking wagen is beschikbaar.

Beoordeeld op 28 juli 2019 via mobiele applicatie

Super hotel: netheid van hotel en kamers, vrije toegang tot sauna en binnenzwembad (van 's ochtends tot 's avonds), lekker ontbijtbuffet, dicht bij het strand, vriendelijk personeel. Zeker een aanrader.

Beoordeeld op 22 juli 2019 via mobiele applicatie

Wij hadden een deluxekamer zonder airco! Er was enkel een mini ventilator op de kamer. Was veel te benauwd. Het raam kon wel open maar dan konden we niet slapen door het straatlawaai. De badkamer had enkel een bad met een douchegordijn dat er niet meer al te fris uitzag. Wij vonden het te duur voor wat we er voor gekregen hebben. De ontvangst door Hilde was wel een pluspunt. Zeer vriendelijke dame.

Beoordeeld op 12 juni 2019

Wij hebben reeds telkenmale een juniorsuite gehad. Deze zijn ruim, comfortabel en aangenaam. Héérlijk ontbijtbuffet, zéér vriendelijke bediening. Uitstekende service. Perfecte locatie. Gewoon perfect !

Kamertip: Junior suites zijn ruim en aangenaam.
Datum van verblijf: juni 2019