Beoordeeld op 28 juli 2019 via mobiele applicatie

Super hotel: netheid van hotel en kamers, vrije toegang tot sauna en binnenzwembad (van 's ochtends tot 's avonds), lekker ontbijtbuffet, dicht bij het strand, vriendelijk personeel. Zeker een aanrader.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 22 juli 2019 via mobiele applicatie

Wij hadden een deluxekamer zonder airco! Er was enkel een mini ventilator op de kamer. Was veel te benauwd. Het raam kon wel open maar dan konden we niet slapen door het straatlawaai. De badkamer had enkel een bad met een douchegordijn dat er niet meer al te fris uitzag. Wij vonden het te duur voor wat we er voor gekregen hebben. De ontvangst door Hilde was wel een pluspunt. Zeer vriendelijke dame.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 12 juni 2019

Wij hebben reeds telkenmale een juniorsuite gehad. Deze zijn ruim, comfortabel en aangenaam. Héérlijk ontbijtbuffet, zéér vriendelijke bediening. Uitstekende service. Perfecte locatie. Gewoon perfect !

Kamertip: Junior suites zijn ruim en aangenaam.
Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 9 maart 2019 via mobiele applicatie

Zeer zeker een aanrader, vriendelijk, behulpzaam en onmiddellijk oplossing voor kamer met defecte douche en Upgrade naar Junior Suite. Zeer goed verzorgd en uitgebreid ontbijt. Wij komen hier zeker terug.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 9 maart 2019

Eindelijk een plaats gevonden aan de Belgische kust dat de moeite loont om terug te gaan, na vele eerdere teleurstellingen elders. Fantastisch ontbijt, grote kamers, aangenaam zwembad, op korte afstand van het strand, parking dichtbij.

Datum van verblijf: maart 2019