Remco C
Arnhem, Nederland

Not just a perfect stay

Beoordeling van Hotel Helios
4,0 van 5 bollen6 mei 2022 beoordeeldvia mobiele applicatie
4 dagen samen met mij vrouw in dit hotel verbleven. Ontvangst, vriendelijkheid uitstekend voor elkaar. Kamer op benedenverdieping was uitstekend. Afstemming van interieur zeer smaakvol en ontbijtbuffet, voldoende variatie. Blankenberg en omgeving vonden wij niet voor herhaling vatbaar, maar dat lag zeker niet aan het Hotel.
Datum van verblijf: mei 2022
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Enjoy our pool, spa and wellness facilities included in your booking!
Geen aanbetaling vereist
0.1 km van Hotel Helios
0.5 km van Hotel Helios
0.4 km van Hotel Helios
Zwembad
New 2 person studio - ocean view
0.0 km van Hotel Helios
2.2 km van Hotel Helios
Gratis parkeren
Meer hotels in Blankenberge bekijken
Beoordeeld op 21 maart 2022

Wij hadden een erg leuk weekend bij hotel Helios. Goede Superior kamer met zeezicht. Hygiene ok. Erg vriendelijk personeel. Lekker ontbijtbuffet. Prima ligging op de dijk. Dranken zeker niet overdreven duur.

Kamertip: Superior kamer met zeezicht is een aanrader.
Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeeld op 31 oktober 2021 via mobiele applicatie

1 overnachting gedaan in dit hotel, keurige kamers en het buffet is goed voorzien van van alles en nog wat, wij hebben het goed naar onze zin gehad. Bij de uitgang loop je zo het strand op, heerlijk uitwaaien.

Verder is er in de buurt van alles te doen.

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 30 september 2021

Mooi modern hotel gelegen aan de dijk. Ook privé parking in kelder. Kamers zijn zeer modern en voorzien van alles. Vriendelijk onthaal. Ontbijt was zeer uitgebreid.Keuze van verschillende vlees- kaas - konfituur - spek - worstjes - eieren, fruitsap en koffie-thee-chocomelk.

Kamertip: zijn allemaal even goed.
Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 28 juli 2021 via mobiele applicatie

Top verblijf gehad. De eerste keer weg met onze baby, wat was het spannend. Alles is goed verlopen.
We hadden een kamer met zeezicht, echt prachtig!
Bij het ontbijt verse koffiekoeken, heb ik nog nooit meegemaakt op hotel. Voor ons was er voldoende keuze.
De parking was wel even spannend om uit te rijden, scherpe bocht.
Voor ons is een minpuntje, de gordijnen. Ik weet niet wat het is met hotels maar waarom gaan de gordijnen op hotels nooit volledig toe?

Kamertip: Ga eens lekker eten bij smash!
Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 20 juli 2021 via mobiele applicatie

Top hotel, perfecte ligging aan de zeedijk, volledig vernieuwd en super proper. Een top ontbijt .Hier komen we zeker terug.Kamers hebben een prachtig zicht op de zee met ook een klein terrasje waardoor je ramen volledig open kunnen . Perfect.

Datum van verblijf: juni 2021