Beoordeeld op 18 februari 2019

Wij hebben hier met 2 koppels een overnachting geboekt.
Het hotel ligt aan de zeedijk en is mooi ingericht.
De kamer die wij hadden was niet al te groot maar wel functioneel ingericht.
Het ontbijt heeft ons echt verrast, er is een uitgebreide keuze zowel zoet als hartig.
Voor een volgend verblijf in Blankenberge zullen wij zeker dit hotel weer kiezen.

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 9 januari 2019

mooi uitzicht op zee; nette en gezellige kamer(beetje klein voor de prijs van 145euro wel);wel een beetje lawaai van de lift die een kloppend geluid maakt dat tot in de kamer hoorbaar is, lekker ontbijt, in mooi ingerichte eetzaal, vriendelijk personeel, wellness was wat klein en kil ingericht en zonder ramen, met 2 persoons infrarood kabine en 4 persoons finse sauna, de thermostaat stond steeds te hoog waardoor te heet(ook geen thermometer of vochtmeter), en sloeg ook steeds af na 1 uur of zo, waardoor receptie moest verwittiged worden om terug op te zetten. heeft desondanks wel deugd gedaan ;-)

Kamertip: kamer met zeezicht en op hoge verdieping was goed
Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 28 december 2018

In dit zeer goed gelegen hotel te Blankenberge , met fenomenaal mooi zicht op zee, is het aangeraden meer dan je tijd uit te trekken om er uitgebreid te ontbijten. Enorm grote ontbijtzaal met een zeer uitgebreid gamma aan charcuterie , brood en broodjes , warme en koude dranken en ook ....bubbels ( poll fabaire ! ) Vriendelijk zaal personeel

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 18 november 2018

Rustig gelegen hotel in Blankenberge aan de zeedijk, verzorgde en mooie kamers, vriendelijk personeel en uitgebreid ontbijtbuffet. Parkeren is niet zo evident, maar dat al we voor gans Blankenberge gelden.

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 16 oktober 2018

Mooie, ruime kamers, aparte wc, aangenaam personeel, ontbijt wat aan alles voldoet, mooi salon, goede bedden, goed ingerichte badkamer, goede restaurants in de buurt, kort bij tramhalte, sterrenchef Philip Nuyens restaurant op wandelafstand.

Kamertip: kamer kiezen met zicht op zee
Datum van verblijf: juni 2018