Beoordeeld op 28 december 2018

In dit zeer goed gelegen hotel te Blankenberge , met fenomenaal mooi zicht op zee, is het aangeraden meer dan je tijd uit te trekken om er uitgebreid te ontbijten. Enorm grote ontbijtzaal met een zeer uitgebreid gamma aan charcuterie , brood en broodjes , warme en koude dranken en ook ....bubbels ( poll fabaire ! ) Vriendelijk zaal personeel

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 18 november 2018

Rustig gelegen hotel in Blankenberge aan de zeedijk, verzorgde en mooie kamers, vriendelijk personeel en uitgebreid ontbijtbuffet. Parkeren is niet zo evident, maar dat al we voor gans Blankenberge gelden.

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 16 oktober 2018

Mooie, ruime kamers, aparte wc, aangenaam personeel, ontbijt wat aan alles voldoet, mooi salon, goede bedden, goed ingerichte badkamer, goede restaurants in de buurt, kort bij tramhalte, sterrenchef Philip Nuyens restaurant op wandelafstand.

Kamertip: kamer kiezen met zicht op zee
Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 5 augustus 2018 via mobiele applicatie

Goed gelegen hotel op de zeedijk, goede ontvangst, mooie kamers met zicht op zee,mooie en propere ontbijtruimte, super lekker ontbijt keuze genoeg, wordt steeds goed aangevuld, dikke pluim aan personeel.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 24 juli 2018 via mobiele applicatie

Dit hotel is een absolute aanrader aan onze Belgische kust! Top ligging op de zeedijk, héél vriendelijke ontvangst, ruime en nette kamers en een super lekker, vers ontbijt. Niets op aan te merken ... wij komen terug!

Datum van verblijf: juli 2018