Beoordeeld op 16 oktober 2018

Mooie, ruime kamers, aparte wc, aangenaam personeel, ontbijt wat aan alles voldoet, mooi salon, goede bedden, goed ingerichte badkamer, goede restaurants in de buurt, kort bij tramhalte, sterrenchef Philip Nuyens restaurant op wandelafstand.

Kamertip: kamer kiezen met zicht op zee
Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 5 augustus 2018 via mobiele applicatie

Goed gelegen hotel op de zeedijk, goede ontvangst, mooie kamers met zicht op zee,mooie en propere ontbijtruimte, super lekker ontbijt keuze genoeg, wordt steeds goed aangevuld, dikke pluim aan personeel.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 24 juli 2018 via mobiele applicatie

Dit hotel is een absolute aanrader aan onze Belgische kust! Top ligging op de zeedijk, héél vriendelijke ontvangst, ruime en nette kamers en een super lekker, vers ontbijt. Niets op aan te merken ... wij komen terug!

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 12 juli 2018 via mobiele applicatie

Mooi en netjes hotel, met goed ontbijt en vriendelijk personeel. Ook de kamers zijn groot en hebben mooi uitzicht. Ook de kamers zijn goed gepoetst. Wel erg jammer dat er geen huisdieren mogen verblijven, maar dit is wel te begrijpen, met de vloerbedekking en de marmer in de kamers

Datum van verblijf: februari 2018
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 6 juli 2018

Vriendelijk onthaal Wij hadden een mooie nette kamer met zeezicht Ook het ontbijt was zeer goed verzorgd Een aanrader voor een weekendje aan zee ! Ook een pluim voor het personeel dat zeer behulpzaam was Heb niemand van de gasten horen klagen Dus prima

Kamertip: Een aanrader !
Datum van verblijf: juni 2018