“Perfecte ervaring”

Keukens: Frans, Pub-restaurant, Grill
Dineropties: Diner, Reserveringen
Dineropties: Diner, Reserveringen
8 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben speciaal tripadvisor aangemaakt zodat we dit restaurant even in de bloemetjes konden zetten..alles was tot in de puntjes perfect!! Het eten was van topkwaliteit, het personeel was super vriendelijk (een extra danku aan het jonge getinte meisje die ons hele tijd lief heeft bediend), de wachttijden van zowel drank als eten zijn super kort ook al was het druk en de inrichting tegen corona is super veilig uitgevoerd aan de hand van plexiglazen wij raden dit restaurant zeker aan!!!

Datum van bezoek: juli 2020

7 juli 2020 beoordeeld

Het personeel is supervriendelijk. De locatie is heel gezellig. En het eten... we komen met plezier van ver alleen al om daar een super lekkere steak te gaan eten!!! Keer op keer was het super lekker!! Echte toppers!!

25 juni 2020 beoordeeld

Genoten van een lekker diner , sevice top .
De gerechten op de Josper zijn een aanrader .
Zeer vriendelijke bediening .
Wij komen zeker terug !!!

24 juni 2020 beoordeeld

Heerlijk gegeten , super fijne en vriendelijke bediening.
Steaks gebakken op Josper een aanrader!
Veilge corona naleving!

22 juni 2020 beoordeeld

de kreeft was heel lekker. een aanrader.
de corona maatregelen zijn goed opgevolgd
het was er heel gezellig en familiaal.
zal er zeker nog terug gaan.

Reizigers die De Sleutel & La Clef bekeken, bekeken ook

Blankenberge, West-Vlaanderen

In De Sleutel & La Clef geweest? Deel je ervaringen!