“Verse en huisgemaakt”
Beoordeling van Navarin

Navarin
Geclassificeerd als nr. 2 van 256 Restaurants in Blankenberge
2 weken geleden beoordeeld

Heerlijk lekker verse visgerechten en verse ingrediënten.
Lekkere huisgemaakte sauzen bij de diverse menu’s.
Uitgebreid assortiment.

Datum van bezoek: mei 2024

2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Even getwijfeld voor het raam: was dit wat we zochten? Een van de andere gasten stapte net naar buiten en gaf aan dat het eten écht goed was. En dat was het. Geen Michelin maar gewoon erg goed eten voor een acceptabele prijs.

Datum van bezoek: mei 2024
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker gegeten. Prijs-kwaliteit goed. Vriendelijke bediening. Goede menu's. De garnaalkroketten en visbrochette met champagnesaus konden ond bekoren. Wij hebben het vismenu gedegusteerd.

Datum van bezoek: april 2024
3 weken geleden beoordeeld

Bezocht o.w.v. hoge score op tripadvisor. Vind het zelf eerder matig. Interieur is ok maar niet gezellig te noemen, het eten was goed maar niet wauw of zo. De dressing op de sla ben ik geen fan van. Huis wijntje was wel goed. Aperitief maison ook weer zeker niet slecht maar flauwtjes geserveerd beetje oudbollig zoals het interieur. Al bij al zeker niet slecht maar eerlijk is eerlijk overgewaardeerd op tripadvisor in vergelijking met andere restaurants aan de kust.

Datum van bezoek: april 2024
11 oktober 2023 beoordeeld

Sinds we dit restaurant toevallig ontdekten gaan we er graag regelmatig langs. Je wordt er goed ontvangen, er wordt rekening gehouden met 'gezondheidsklachten' in de voeding, zoals geen rouwkost. Alles is heel vers,
M.S.

Datum van bezoek: oktober 2023
    • Sfeer

Reizigers die Navarin bekeken, bekeken ook

Blankenberge, West-Vlaanderen

In Navarin geweest? Deel je ervaringen!