“Lekker gegeten.”
Beoordeling van Navarin

Navarin
Geclassificeerd als nr. 2 van 251 Restaurants in Blankenberge
28 april 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker gegeten. Prijs-kwaliteit goed. Vriendelijke bediening. Goede menu's. De garnaalkroketten en visbrochette met champagnesaus konden ond bekoren. Wij hebben het vismenu gedegusteerd.

Datum van bezoek: april 2024

28 april 2024 beoordeeld

Bezocht o.w.v. hoge score op tripadvisor. Vind het zelf eerder matig. Interieur is ok maar niet gezellig te noemen, het eten was goed maar niet wauw of zo. De dressing op de sla ben ik geen fan van. Huis wijntje was wel goed. Aperitief maison ook weer zeker niet slecht maar flauwtjes geserveerd beetje oudbollig zoals het interieur. Al bij al zeker niet slecht maar eerlijk is eerlijk overgewaardeerd op tripadvisor in vergelijking met andere restaurants aan de kust.

Datum van bezoek: april 2024
11 oktober 2023 beoordeeld

Sinds we dit restaurant toevallig ontdekten gaan we er graag regelmatig langs. Je wordt er goed ontvangen, er wordt rekening gehouden met 'gezondheidsklachten' in de voeding, zoals geen rouwkost. Alles is heel vers,
M.S.

Datum van bezoek: oktober 2023
3 oktober 2023 beoordeeld

Een verborgen pareltje in Blankenberge. Menuutjes aan schappelijke prijzen. Zeer lekker bereid met goede ingredienten. Bovenop vriendelijke bediening. Eerlijk zonder pretentie! Wij komen terug…

Datum van bezoek: oktober 2023
27 augustus 2023 beoordeeld

Super goede kwaliteit van producten!!! eerlijke keuken en vriendelijk personeel!!! Echt een aaanrader

Datum van bezoek: augustus 2023

Reizigers die Navarin bekeken, bekeken ook

Blankenberge, West-Vlaanderen

In Navarin geweest? Deel je ervaringen!