“Mooi etablissement, matig eten!”
Beoordeling van Le Couteau

Geen foto ontvangen
Heb je een foto?
Voeg deze dan toe!
Le Couteau
Geclassificeerd als nr. 5 van 7 Koffie en thee in Blankenberge
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi etablissement, zeer matig eten.

De kaaskroket van het voorgerecht was van binnen nog bevroren. Vervolgens de filet pur (ossenhaas) medium besteld, was very well done, en hadden oprechte twijfel of het überhaupt ossenhaas was. Toen we dit aangaven bij de bediening was de reactie “is het echt?”, vervolgens geen excuses, geen uitleg, niets.

Kort en bondig, rekening betaald, nooit meer terug. Erg jammer!

Datum van bezoek: augustus 2021
8 augustus 2021 beoordeeld

Een zeer aangenaam en gezellig kader om van een goed stuk vlees te genieten. Het onthaal en de bediening zijn uitermate vriendelijk en de menukeuze is uitgebreid en zeker speciaal wat de vleessoorten betreft. Wij gaan zeker nog terug!!!

Datum van bezoek: augustus 2021
5 augustus 2021 beoordeeld

Vriendelijk en attent ontvangen. Het restaurant is gespecialiseerd in steaks met hele goede sausjes. Perfect gebakken. Steaks van verschillende rassen. Maar ook de tong was perfect gebakken. Bediening was ook vriendelijk.
En dit voor een restaurant die pas een maand open is.

Datum van bezoek: juli 2021

Reizigers die Le Couteau bekeken, bekeken ook

Blankenberge, West-Vlaanderen

In Le Couteau geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.