“Slechte ervaring”
Beoordeling van Restaurant Dante

Restaurant Dante
Geclassificeerd als nr. 97 van 166 Restaurants in Blankenberge
20 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was niet lekker! Het stoofvlees had weinig weg van vlees, eerder vet. De saus had geen smaak. De puree was extreem zout en dus ook niet lekker.
De bediening was zeer onvriendelijk.

Datum van bezoek: augustus 2021

26 juli 2021 beoordeeld

In tegenstelling tot de vele toesistenvallen op de zeedijk is dit een absolute aanrader. Top bediening, super lekkere gerechten aan een eerlijke prijs. Een aanrader!

23 juli 2021 beoordeeld

Wij gaan al 13 jaar eten bij dante als we in Blankenberge zijn en hebben altijd lekker gegeten en vriendelijke bediening. Eerst met ons tweetjes en nu met de kids erbij. Ik kan niks negatiefs zeggen. Mooi en proper restaurant.

5 juli 2021 beoordeeld

Hartelijke ontvangst, echt lekker; dagschotel met soep-vis-dessert. prijs-kwaliteit top! Fijn middagmaal.

25 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Toevallig bezoek. Het overdekt terras trok mij aan maar ik zit toch liever buiten, dus naast overdekt terras, voor elk wat wils. De mosselen waren zeer lekker. De prijs verrassend laag, zelfs na de Corona crisis. Ik kom hier zeker terug

Datum van bezoek: mei 2021

Reizigers die Restaurant Dante bekeken, bekeken ook

Blankenberge, West-Vlaanderen

In Restaurant Dante geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.