“Goede ontvangst, snelle bediening, prijs kwaliteit is top!”

Il Gusto - Ristorante Pizzeria
Geclassificeerd als nr. 3 van 166 Restaurants in Blankenberge
Beschrijving: Il Gusto d'Italia is gelegen aan de jachthaven te Blankenberge. Het restaurant biedt plaats aan ongeveer 80 personen. Hier kunt u genieten van de heerlijke verfijnde italiaanse keuken. Onze italiaanse chef kok werkt met marktverse producten waar de kwaliteit voorop staat en de prijs eerlijk is. Er heerst een gezellige ontspannen sfeer waar vriendelijkheid en respect voor de klant evidenties zijn. Wij doen ons uiterste best om u en uw gezelschap enkele aangename momenten te bezorgen.
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk personeel,
Super lekker eten.
Prijs kwaliteit is top!
Wij gaan hier zeker nog meer komen!
Iedereen was overtuigd.
Gezin met kinderen en oma en opa

4 weken geleden beoordeeld

Heel lekker eten en goede verhouding tussen prijs en kwaliteit. Ook goede en snelle bediening. Reserveren is aanbevolen.

7 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Pizza gegeten, echt fantastisch lekker..erg vriendelijk personeel. Ze zorgen voor wat entertainment. Echte aanrader

1 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Pizza’s zonder ansjovis besteld en toch met ansjovis gebracht. Wij hebben duidelijk aangegeven dat we dat echt niet lekker vinden. Nemen ze de pizza’s terug en halen alleen de ansjovis er af. Wij hebben geprobeerd het alsnog te eten maar de smaak van de ansjovis was nog sterk aanwezig. Heel erg jammer dat ze niet meteen nieuwe pizza’s hebben gebakken. Uiteindelijk beide pizza’s van de rekening gehaald en niet hoeven betalen maar gingen met een vervelend gevoel weg.

Datum van bezoek: juli 2021
27 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Pasta vongole was hemels maar ook de pizza's, de lasagne maison en kalfsescalope zijn aan te raden. Zeer famiale, vriendelijke bediening, Italiaanse gastvrijheid met 5 sterren!
Hier komen we nog terug!

Datum van bezoek: juli 2021

Reizigers die Il Gusto - Ristorante Pizzeria bekeken, bekeken ook

Blankenberge, West-Vlaanderen

In Il Gusto - Ristorante Pizzeria geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.