“Lekker eten!!!”
Beoordeling van La Cuisine

La Cuisine
Geclassificeerd als nr. 1 van 256 Restaurants in Blankenberge
4 weken geleden beoordeeld

Zalig kader, zalig gegeten!
Een paar extra dingen gevraagd en daar werd met plezier voor gezorgd.
Voor een restaurant op de dijk is dit een uitzondering!

4 weken geleden beoordeeld

Heel lekker eten , vriendelijk personeel en een rustig setting we konden zelfs ons eigen kreeft kiezen. Een gezellige afsluiter

• Sfeer
4 weken geleden beoordeeld

Ondanks het restaurant vol zat werden we uitstekend ontvangen, superlekker gegeten in een gezellig netjes restaurant, bedankt voor de vlotte fijne service wij komen zeker nog terug!

• Sfeer
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heel vriendelijk,lekker eten en gezellig vertoeven.
Is ons lievelingsrestaurant .
Zeer gezellig en modern .
Niets is hun teveel .

5 mei 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Top diner bij La Cuisine.
Leuke ontvangst. Mooi ingericht restaurant met keurig personeel en inzet van enkele jeugdige ‘leerlingen’. Vriendelijk en behulpzaam. Heel gezellig allemaal.
Na een fijne amuse bestelden we een voor- en hoofdgerecht. Helemaal niets op aan te merken. Mijn gebakken tong - een 10 met griffel.
Complimenten voor Tina en de crew. We komen zeker nog eens terug.

Reizigers die La Cuisine bekeken, bekeken ook

Blankenberge, West-Vlaanderen

In La Cuisine geweest? Deel je ervaringen!

© 2024 Tripadvisor LLC Alle rechten voorbehouden.

Deze versie van onze website is gericht aan mensen die spreken in . Als je een inwoner bent van een ander land of andere regio, selecteer de juiste versie van Tripadvisor voor jouw land of regio in het vervolgkeuzemenu.