“Superlekker gegeten!”
Beoordeling van La Cuisine

La Cuisine
Geclassificeerd als nr. 1 van 256 Restaurants in Blankenberge
1 week geleden beoordeeld

Ondanks het restaurant vol zat werden we uitstekend ontvangen, superlekker gegeten in een gezellig netjes restaurant, bedankt voor de vlotte fijne service wij komen zeker nog terug!

1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heel vriendelijk,lekker eten en gezellig vertoeven.
Is ons lievelingsrestaurant .
Zeer gezellig en modern .
Niets is hun teveel .

2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Top diner bij La Cuisine.
Leuke ontvangst. Mooi ingericht restaurant met keurig personeel en inzet van enkele jeugdige ‘leerlingen’. Vriendelijk en behulpzaam. Heel gezellig allemaal.
Na een fijne amuse bestelden we een voor- en hoofdgerecht. Helemaal niets op aan te merken. Mijn gebakken tong - een 10 met griffel.
Complimenten voor Tina en de crew. We komen zeker nog eens terug.

2 weken geleden beoordeeld

Klantvriendelijk, eten van goede kwaliteit. Voorafgaand aan het hoofdgerecht ontvang je een klein hapje van het huis. Gezellig uitzicht op de boulevard en ambiance in het restaurant is goed. Zit iedere avond vol en dat zegt ook wat! Hardwerkend personeel dat vriendelijk is. Zeker een aanrader om een keer te gaan eten als je in Blankenberg bent!

2 weken geleden beoordeeld

Heel gezellige plek met een vriendelijke service. Het eten is heerlijk en niets op aan te merken. Het restaurant heeft uitzicht op de zee, ideaal!

Reizigers die La Cuisine bekeken, bekeken ook

Blankenberge, West-Vlaanderen

In La Cuisine geweest? Deel je ervaringen!