“Een van de betere zaken op de zeedijk!”
Beoordeling van La Cuisine

La Cuisine
Geclassificeerd als nr. 2 van 166 Restaurants in Blankenberge
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke ontvangst!
Zeer lekker eten.
Je moet hier reserveren anders geen plaats!
De mosselen zijn echt de moeite hier!

16 augustus 2021 beoordeeld

Wij hebben een vriendelijke ontvangst gekregen van de Mevrouw uitbaatster!
Verzorgd hapje en vervolgd met lekkere voorgerechten, onze Nicolas Kreeftenkroketjes, Denise Scampi look en ikzelf Vissoep, gewoon super!
Dan alle drie Mosselen met zalige dikke frietjes en mossel sausje, uitstekend!
Daarbij een goed gekoelde fles witte wijn van het huis die een perfecte droge smaak had!
Dus, één woord " UITSTEKEND "!
Proficiat voor " La Cuisine "!
Wij komen zeker terug!

15 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

We namen een menu. De kaaskroket was droog en weinig smaakvol. Het hoofdgerecht (vispannetje met kreeftensaus) was wel lekker van smaak maar de vis was wederom droog.

10 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere en mooie gerechten! Vriendelijk en zeer verzorgd personeel in een zeer verzorgde zaak! Dik in orde! Wij komen zeker terug!

10 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Super kreeftmenu met eerst lekkere kreeftkroketten en nadien een volledige kreeft afgesloten met een super dame blanche. Ook de garnaalkroketten en vispannetje waren erg lekker. Vlotte en vooral vriendelijke bediening maken het helemaal af. Zaak zat afgeladen vol op een maandagavond maar kregen een leuke plek op het gezellige buitenterras. Een echte aanrader.

Reizigers die La Cuisine bekeken, bekeken ook

Blankenberge, West-Vlaanderen

In La Cuisine geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.