“Top!!!!!”
Beoordeling van La Cuisine

La Cuisine
Geclassificeerd als nr. 1 van 164 Restaurants in Blankenberge
4 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel vriendelijke ontvangst en bediening ondanks de drukte.
Het eten was super, de cuisson zoals gevraagd en mooi geserveerd.
Bedankt aan de patron en personeel om deze service te geven. Chapeau!!!

4 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben heel lekker gegeten in ‘La Cuisine’. Het eten is super, vers, prijs-kwaliteit top. Vriendelijke bediening, aangename sfeer, mooie zaak..Complimenten aan alle personeelsleden en hoedje af voor de bazen! Top!

3 augustus 2020 beoordeeld

Zijn er gaan eten juist plaats op het terras.. Wij bestelde er scampi in look en een steak saignant echt alles naar wens de scampi en de steak Op mijn vraag of er kon gereserveerd worden op terras sorry.neen Wel spijtig dat u niet buiten kan reserveren om te eten Zeker bij zo mooi weer ...

3 augustus 2020 beoordeeld

Gezellig, vriendelijk tot zelfs familiale sfeer, correct, standing, en uiteraard overheerlijk! La cuisine is onze topper in Blankenberge, en staat steevast op ons lijstje als we er zijn! Fantastisch.

Datum van bezoek: juli 2020
2 augustus 2020 beoordeeld

We hebben heel lekker gegeten.
Steak wordt goed gebracht met een simpel slaatje en smakelijke kroketten.
Prijs-kwaliteit verhouding is zeer correct.

Reizigers die La Cuisine bekeken, bekeken ook

Blankenberge, West-Vlaanderen

In La Cuisine geweest? Deel je ervaringen!