“Super”

Le Gourmet restaurant pizzeria
Geclassificeerd als nr. 5 van 256 Restaurants in Blankenberge
Prijsklasse: € 7 - € 35
6 april 2024 beoordeeld

Zonder twijfel een topadres in Blankenberge. Lekkere steak, pasta en vooral een zeer hartelijke gastvrouw. We komen zeker terug!!

Datum van bezoek: april 2024

13 februari 2024 beoordeeld

Heel gezellig restaurantje met vriendelijke bediening. Wij hebben er heerlijke pizza's gegeten. Gelegen in een rustig straatje. Best reserveren om zeker een plekje te hebben.

Datum van bezoek: februari 2024
7 januari 2024 beoordeeld

Dit was super lekkere pasta ik wil meer van dit ook thuis ik ben er zeker van moest dit in de kerkstraat staat dat het beroemd word

Datum van bezoek: januari 2024
29 december 2023 beoordeeld

Gezellig restaurant. De pasta vongole en de pasta met zeevruchten zijn aanraders ! De ontvangst is zeer vriendelijk bovendien

Datum van bezoek: december 2023
3 november 2023 beoordeeld

Wij komen er al jaren, altijd even lekker en zeer vriendelijk ontvangen ! Gelukkig hadden we gereserveerd want het was er weer goed vol.

Datum van bezoek: november 2023

Reizigers die Le Gourmet restaurant pizzeria bekeken, bekeken ook

Blankenberge, West-Vlaanderen

In Le Gourmet restaurant pizzeria geweest? Deel je ervaringen!