“met vriendengaan eten”
Beoordeling van le gourmet

le gourmet
Geclassificeerd als nr. 5 van 164 Restaurants in Blankenberge
16 maart 2020 beoordeeld

we hebben steak a llitaliennne dus met deegwarenen paprikasaus gegeten...en tonijn met deegwaren/mmm lekker...aan te bevelen... vriendelijke bediening...het was er wel koud /met een gasvuurtje kunnen ze het niet echt warm houden...daar moet iets aan gedaan worden/het interieur is vernieuwd en is goed meegevallen...meer plaats nu/wij gaan zeker terug...

Datum van bezoek: maart 2020

26 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Was eigenlijk al gesloten... maar we mochten toch nog onze voetjes onder tafel schuiven! Lekker gegeten en we werden goed gesoigneerd door de lieve gastvrouw!!! Leuke ervaring!

24 februari 2020 beoordeeld

We waren hier op een winteravond. Leuk cozy restaurant, eigenares was echt supervriendelijk! Het voorgerecht (inktvis en kleine visjes) was superlekker, en echt heel uitgebreid. Dan een echt heerlijke pasta arrabiata, werkelijk heel lekker, en een quatro stagione pizza met palmharten en nog veel lekkers - te veel om allemaal op te eten. Goeie huiswijn (nero d'avola, altijd lekker). We komen hier zeker terug als we weer in Blankenberge zijn!

1 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We gingen hier eten en stonden eerst voor een dichte deur. Toen we op het punt stonden om weg te gaan, kwam ze er aan. We gingen naar binnen en het zag er heel knus uit. We bestelden er wat te eten en het was een hele verassing. Het was goddelijk. Een leuk feitje: de keuken zit boven het restaurant. Dit is zeker een aanrader als je in de buurt bent!!!

5 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker geeten. De gast vrouw is zeer vriendelijk.en echte aanrader. Gaan zeker nog naar daar

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die le gourmet bekeken, bekeken ook

Blankenberge, West-Vlaanderen

In le gourmet geweest? Deel je ervaringen!