Luxueus 4 sterren hotel? Wat een tegenvaller. Ik wil allesbehalve ondankbaar lijken maar hier hadden we wat meer van verwacht. De website en commentaren zijn veelbelovend. De verwelkoming aan de balie was oppervlakkig, snel snel, kon geen lachje vanaf. We voelden ons niet welkom. De kamer was niet klaar.
De bagage mocht in de lobby blijven staan. De hygiëne laat steken vallen. De deur en liftknoppen zijn vies. Je zou denken dat er na het ‘Corona tijdperk’ wat meer aandacht geschonken zou worden aan de hygiëne van vaak aangeraakte dingen. De tapijten die in de gangen en kamers liggen zijn vuil en bevatten veel plekken. Ook de zeteltjes zijn allesbehalve proper te noemen. Er was geen mogelijkheid om de kamer te verluchten, ramen gaan niet open. Niet aangenaam. Zodra je de gordijnen opzij schuift komt je een stofwolk tegemoet. Op de grond vensterbank vuil en lang niet gepoetst. Het kinderbedje voor onze baby was een verschrikking. Oud, versleten, vuil, vol plekken. De matras die erin lag was veel te klein, paste niet degelijk in het bed en had zijn beste tijd ook gehad. Ik heb hier melding van gedaan bij de receptioniste. Als antwoord:” dat weten we en we zijn ermee bezig.” Geen excuus, sorry, tegemoetkoming, lachje,… ik werd niet serieus genomen.
De kinderstoel die we vriendelijk verzochten bij het ontbijt werd na lang zoeken aan onze (vuile) tafel geschoven. Nou een vochtig doekje was niet genoeg om deze schoon te krijgen. Niet hygiënisch en allesbehalve smakelijk. Als er na enige tijd wel een tafel werd schoongemaakt, was het geluk hebben als je er niet dicht bij zat want het poetsproduct van de spuitfles en kruimels vlogen alle kanten uit.
Alles samenvattend: duur voor wat het is, teleurstellend. Wij komen niet meer terug.