Beoordeeld op 3 augustus 2019 via mobiele applicatie

Wauw... dit us een hotel waar men de diensten nog uitvoert zoals het hoort. Hier is op details gelet... alles splinternieuw. Ruime mooie kamers... heerlijk ontbijt en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Ligging in centrum naast station en parkeerplaats is een groot pluspunt! Een echte aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2019
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 2 augustus 2019

Voor een verblijf zowel kort of lang een ideale locatie!!!
Héél centraal gelegen, héél vriendelijk personeel, prachtige kamers, lekker ontbijt. Kortom een goede beslissing om voor dit hotel te kiezen!!!

Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel-cmanager, Mevrouw Ann Bal, General Manager van Hotel Mercure Blankenberge Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2019

Beste Diana,
Wauw, wat een fantastische recensie.

Hartelijk dank voor uw review en positieve reacties! We hopen dat u een leuk bezoek had aan Blankenberge en we u ook in de toekomst weer mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groet en graag tot een volgende keer,

Mevrouw Ann Bal, General Manager

Beoordeeld op 31 juli 2019

Wij houden een goed gevoel over aan ons verblijf . Vriendelijk en behulpzaam personeel,lekker geslapen en een uitgebreid ontbijt. Tevens genoten van het zwembad boven op het dak. Wat moet je nog meer? Enig minpuntje misschien dat er tijdens de reservatie aangegeven was dat mijn vriendin op de dag van aankomst haar verjaardag vierde. Had eigenlijk een kleine attentie verwacht voor haar.(welkomstdrankje misschien) Maar dat neemt niet weg dat dit een zeer goed hotel is.We komen zeker wel terug.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 27 juli 2019

Mooi en proper hotel met vriendelijk onthaal. Hotel en treinstation op één adres en kom je met de auto de openbare parking ligt onder het hotel, kost wel 22€ per dag. Het strand en de winkelstraat liggen op wandelafstand en hou je niet van een zandstrand op het dak van dit hotel vind je een zwembad met ligbedden. De kamer zelf is ruim genoeg en in de badkamer vind je een inloop douche. Ook het buffet ontbijt is best in orde met genoeg variatie en vers fruit. Enig minpuntje is de kleine ontbijtruimte waar het personeel de handen meer dan vol heeft met afruimen en toegankelijk maken voor de wachtende gasten.

Beoordeeld op 27 juli 2019

Wij zijn hier geweest tijdens de heetste periode van juli .
Airco was hier top en was zalig tijdens deze dagen .
Ook het zwembad was zeker een meerwaarde .
Voor de rest waren de kamers zeer ruim en netjes.
Enkel het ontbijt is niet inbegrepen in de prijs en is toch wel duur 20€pp.
Wij hadden wel koffie en thee op de kamer .
Voor mij voorlopig het beste hotel van Blankenberge.