“YUM”
Beoordeling van Carrello

Carrello
Geclassificeerd als nr. 13 van 166 Restaurants in Blankenberge
4 weken geleden beoordeeld

Deze Dinsdag nog eens tot aan Blankenberge gereden. Uiteraard zijn we niet vergeten De Carello te bezoeken, wij gaan er graag eten en wat genieten,deze maal brachten we vrienden mee. Net zoals de vorige keren werden we bijzonder vriendelijk ontvangen door een sympathiek en vlot team, onze vrienden waren al onmiddellijk verkocht. Het was er gezellig druk en er hing een leuke ,losse sfeer. Wij dronken een heerlijke cocktail en bestelden als hapjes de Mexican table, een lekkere en leuke starter van een gezellig diner. Omdat wijzelf allemaal ooit wel eens in de horeca hebben gewerkt en het best druk was hebben wij allemaal de Chili con carne gekozen. Zo veel leuker voor de Chef als ook voor ons want wat een lekkere Chili! Met deze kan je niet mis kiezen, een vaste waarde die nooit teleurstelt, misschien wat veel voor de kleine eters,maar bijna zeker dat die deze ook op smullen! Als dessert hebben we alle 4 voor de Crème Catalan gekozen...ooohhh jeetje wat was die lekker!! De perfecte afsluiter na zo'n menu en heerlijk bij een lekkere kop koffie. We waren er rotsvast van overtuigd het niet te laat te maken,maar het was zo'n gezellige avond met zo'n leuke sfeer en ambiance dat we toch nog even zijn blijven plakken. Zo'n avondjes in De Carello mogen er nog komen van mij! En duidelijk ook van de vrienden want we beslisten zeker nog es samen terug te keren.
Dikke dank u wel Diego en zijn topteam!

Super en gezellig .
Vlotte en vriendelijke bediening .
De Mexican table is echt een aanrader
Een dikke 10 op 10
Zeker voor herhaling wij komen terug

12 augustus 2021 beoordeeld

Begonnen met een cocktail waar we maar niet genoeg van kregen super gezellig op het terass met de tex mex hapjes.
Daarna super gegeten in top mexicaanse sfeer (had een echt op reis gevoel) muziek interieur lekker eten het plaatje past !
Ook nog maar te zwijgen over het team achter deze mooie zaak..heel goed in de watten gelegd geweest door het jonge vriendelijke team!
Mij zie je ZEKER en vast terug !
MVG

12 augustus 2021 beoordeeld

Echt hele toffe en leuke bazen!
De job is super leuk, zeker om eens te gaan eten en te drinken.
De cocktails zijn altijd super!
Het eten is daar ook super lekker en vers gemaakt!
Groetjes

12 augustus 2021 beoordeeld

Super lekker, verzorgd & top bediening! Eten is lekker, cocktails zijn hun prijs waard! The place to be voor mexican food!

Datum van bezoek: augustus 2021

Reizigers die Carrello bekeken, bekeken ook

Blankenberge, West-Vlaanderen

In Carrello geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.