Solar Residence(Torricella)
B&B Antico Podere(Torricella)
  • Zwembad
  • Gratis parkeren
  • Inclusief ontbijt
B&B Trullo di Mare(Torricella)
B&B Orizzonte(Torricella)
B&B Cristina(Torricella)
  • Aan het strand
27 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige agriturismo met mooie kamers. Op bereikbare afstand van strand, Gallipoli, Taranto, Locorotondo en Aleberobello. Prima ontbijt en overvloedige diners, heerlijk. De ontvangst was wat onpersoonlijk.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
24 september 2016 beoordeeld

De kamers in het grote huis zijn ruim en comfortabel. De inrichting doet denken aan een oud landhuis met veel snuisterijen, lampetkannen etc, maar wel met modern confort.Het is net alsof de landeigenaren er nog wonen. Een grote zitkamer met banken en tafel voor kaartspellen. Het zwembad is een goed formaat, met de luxe van een apart gedeelte voor de bubbels en krachtige waterstralen. Prima strandstoelen en lounge-bedden.
Het ontbijt is heerlijk. Het avondeten (van te voren reserveren) wordt om 20.30 geserveerd en bestaat uit een vast menu. Op de dag van het vismenu was het eten heerlijk, maar het menu met vlees viel tegen.

Kamertip: Alle kamers in het huis zijn vergelijkbaar.
  • Verbleef: september 2016, reisde met vrienden
20 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze zeer rustig gelegen masseria, net buiten Torricella, wordt gerund door de fam. Gianfreda. Prima appartement, brandschoon, modern ingericht en alles wat je nodig hebt. Om de dag is er 's avonds een activiteit: wijoroeven, volksmuziek, pasta maken enz. Wij vinden het hier geweldig

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
2 juli 2015 beoordeeld

Masseria Jorche ligt op 20 km van Taranto, in the middle of nowhere. Maar de ontvangst en het verblijf zijn echt de moeite waard. Een domein met hotelkamers en appartementen: alles ruim en perfect onderhouden. Een zeer mooi zwembad. De eigenaars doen er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Het restaurant ( zeer mooi ! ) biedt een cucina tipica, zonder franjes, maar alles vers en voldoende. Je drinkt wijn uit de eigen wijngaard, dit alles voor een meer dan redelijke prijs. De zee is vlakbij, bezienswaardigheden vragen wat meer verplaatsingskilomet'ers. Ideaal oord om enkele dagen tot rust te komen;

Kamertip: het ganse domein is rustig
  • Verbleef: juni 2015, reisde met vrienden
5 augustus 2014 beoordeeld

Mooie infrastructuur maar..... wij kozen voor een groot appartement volgens de website en de confirmatie van onze reservatie is deze om en bij de 60m2. Een groot appartement, nr.6, kregen we ter beschikking, een vlugge berekening wees uit dat de oppervlakte slechts ongeveer 35m2 bedroeg. Het management heeft halsstarrig tot de laatste dag volgehouden dat wij verkeerd waren doch heeft men uiteindelijk toch een korting gegeven, de kinderkorting was initieel ook verkeerd, oppassen dus bij de afrekening, men probeert en wie niet oplet heeft het vlaggen. Het appartement was ook vochtig, geur in de kasten, en er hing een putjesgeur in de badkamer. Het eten in de masseria is middelmaats en eigenlijk te duur voor wat je krijgt, het aanpalende wijnhuis kan slechts 1 keer per week bezocht worden. Het zwembad is mooi maar het water troebel, wat ons vragen deed oprijzen.
Het uitvoerend personeel, diensters en poetsvrouwen zijn heel vriendelijk, kortom mits een beter management en betere behandeling van het zwemwater heeft deze Masseria veel potentieel.

Verbleef: juli 2014, reisde met familie