“Bezoek aan restaurant”
Beoordeling van Haus

Haus
Geclassificeerd als nr. 14 van 14 Restaurants in Gangelt
21 maart 2020 beoordeeld

Zeer slecht! Super onvriendelijk personeel en absoluut geen gastvrijheid. Het is een leuk park om te wandelen, maar een flinke tegenvaller als je daarna iets wil gaan nuttigen in dit restaurant. Echt een aanfluiting..

Datum van bezoek: februari 2020

24 september 2019 beoordeeld

Na een fikse wandeling met kleinzoon hadden we veel zin in iets te drinken. Gelukkig was daar dit restaurantje, dat zichzelf aanbeveelt met 'Erlebnis-gastronomie'. Veelbelovend! Een belevenis was het inderdaad, maar geen prettige. Kleinzoon hadden we ijs beloofd, maar ondanks dat dit op de kaart stond bleek men dit niet te hebben op deze warme nazomerdag. Teleurstelling voor het jochie. Dan maar een glas cola.
De persoon die ons bediende was erg onverschillig en rukte zich maar met moeite los van het vriendengroepje waarmee hij aan een andere tafel luidruchtig zat te kletsen. Het interieur zag er een beetje smoezelig uit. Toen we gebruik wilden maken van het toilet kregen we een losse deurklink in de hand gedrukt waarmee we die konden openen. De wc's maakten een net zo smoezelige indruk als de rest.

Datum van bezoek: september 2019
31 december 2018 beoordeeld

Na een ochtend met de (klein)kinderen rondgewandeld te hebben door het wildpark hebben we hier genoten van een eenvoudige, maar lekkere lunch. Je moet natuurlijk alles in perspectief zien en geen haute cuisine verwachten, maar de gerechten zijn eerlijk en de prijs/kwaliteitsverhouding is gewoon goed!
De bediening was allerhartelijkst (wij spreken wel vloeiend Duits) en in principe is alles mogelijk. De hond mag mee naar binnen, er zijn kinderstoelen aanwezig, het uitzicht is fantastisch, dus prima!
Gewoon eens lekker naar binnen lopen en een groot glas bier of een Bauernteller bestellen..!

Datum van bezoek: december 2018
11 juni 2018 beoordeeld

We waren in het Wildpark geweest en besloten af te sluiten met een etentje in het restaurant op het park. Wat viel dat tegen. Vettig personeel dat erg onvriendelijk overkwam. Nooit meer. Nu snapten we ook dat het terras bijna leeg was terwijl je jaren terug moest 'vechten' om een stoel.

Datum van bezoek: mei 2018
Rosel K, Leiter Öffentlichkeitsarbeit van Haus, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juni 2018

Allein der Inhalt dieser Bewertung lässt auf Gäste schließen, die kein Gastronomiebetrieb sich wünscht. Bei hunderten zufriedenen Besuchern jährlich und mittlerweile eine hohe Zahl an Stammgäste unseres Restaurants, sind leider ein paar wenige Menschen, die sich trotz fehlendem Fachwissen, falschen Darstellungen aber erheblichem Selbstbewusstsein zu profilieren versuchen.

6 september 2017 beoordeeld

Het restaurant is ingericht als een berghut. Verder is er een terras dat uitkijkt op de dieren. In restaurant is er een beperkte kaart, maar het eten is erg lekker.

Datum van bezoek: augustus 2017

Reizigers die Haus bekeken, bekeken ook

Gangelt, Noord-Rijnland-Westfalen

In Haus geweest? Deel je ervaringen!