Leg de laagste prijs van deze websites vast
Hotels.com108 US$
eDreams108 US$
Booking.com108 US$
Priceline108 US$
Travelocity108 US$
Trip.com111 US$
Beoordeeld op 13 september 2020

We verbleven hier 4 dagen met een ANWB fietsarrangement. We werden zeer vriendelijk ontvangen en kregen direct veel informatie over de fietstochten in de omgeving . Na onze eerste fietstocht ontvingen we bij terugkomst in het hotel de kamersleutel. De kamer was eenvoudig maar keurig en heeft alles wat je nodig hebt. Het ontbijt en de lunchpakketten zijn uitstekend en coronaproof geregeld. Je bestelt wat je wilt hebt zodat er niets overbodig wordt weggegooid. Als je iets wilt aanpassen is dat ook zo geregeld. Een vraag om een zachter kussen werd direct geregeld; al met al top, zeer klantgericht personeel. Ten slotte voor het hotel een gezellig terras midden in het centrum van Elst. Zeker een aanrader om hier een paar nachten te slapen.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 10 augustus 2020

denk je een 3-steren tent te hebben met een anwb beoordeling en dus goed te zitten. niets was minder waar. sanitair was armzalig evenals het bed en het ontbijt, het laatste een dag oud. we werden bovendiuen gestoord door diverse afzuiginstallaties en het was bloedheet op de kamer. de dame in d receptie vonden we een erg misplaatst arrogant type

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 30 november 2019

Afgaande op de TripAdvisor commentaren dit hotel gekozen voor een verblijf aan de rivieren. Wel de goede commentaren zijn terecht. De directie doet er alles aan om het verblijf aangenaam te maken. Mooie, nette, rustige kamer voor een correcte prijs.En een heel lekker en compleet ontbijt. Wat wil een mens nog meer.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 8 oktober 2019 via mobiele applicatie

Mooie en schone kamer. Modern ingericht. Ontbijt uitstekend. Heerlijk geslapen. Klein minpuntje is de hele kleine tv. Fijn zitje op het terras. Goede parkeergelegenheid direct bij het hotel. Vriendelijke ontvangst.

Datum van verblijf: oktober 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 4 september 2019

Dit is een leuk hotel met alleen ontbijt, zodat je voor het diner wat gaat zoeken in Elst. Ruime kamers en goed sanitair en ontbijt en de mogelijkheid om je lunchpakket samen te stellen. Veel fietsers maken er gebruik van!

Datum van verblijf: augustus 2019