Priceline
eDreams101 US$
Orbitz.com101 US$
Trip.com108 US$
Beoordeeld op 22 augustus 2020

Vandaag wezen lunchen, broodje gezond was wel erg simpel klaargemaakt maar was dan ook weer niet duur. Verse jus was net zo dik als volle yoghurt.
Bediening vriendelijke jonge mensen.
De mozzarella tosti van met vrouw was redelijk met droge korst dat dan wel weer.
Hebben hotel niet bezocht!!! Alleen restaurant

Beoordeeld op 14 augustus 2020

Wat een geweldige ervaring met dit hotel, we hadden een prachtige kamer met airco aan de voorzijde met een mooi uitzicht op de straat en de kerk van Elst. Heerlijk gegeten, heerlijke spare-ribs wat een feest om je vingers bij op te eten zo lekker gemarineerd! Vriendelijk bediening op het terras. In de ochtend een lekker ontbijtje buiten op het terras. We waren op de fiets en die konden we binnen stallen in een grote zaal. Kortom alles was prima geregeld!

Beoordeeld op 9 augustus 2020 via mobiele applicatie

Mooie kamers,licht,goed bed,mooie moderne badkamer met douche en bad.
S’avonds heerlijk geeten
Klein gezellig dorpje
S’avonds koffie gedronken bij brasserie Binx op de Hucht, als of je in het buiten land bent. 500 m verder.

Beoordeeld op 4 december 2019 via mobiele applicatie

Het hotel heeft een gezellige sfeer. De kamer die ik had was klein, maar voorzien van alle gemakken. WiFi was redelijk, maar viel af en toe uit. Het restaurant bij het hotel had prima eten, de bediening was heel vriendelijk.

Datum van verblijf: december 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 11 november 2019 via mobiele applicatie

Als je geen ei en kip en een lactose allergie hebt en toch wilt lekker eten dan raad ik je de 'Tricolore Pasta' aan.

Wel even bij de frietjes om tomaten ketchup vragen. De mayo hebben ze erbij gedaan. Dat is een half puntje eraf en de bediening had wel ons mogen informeren of het smaakte. Dat deden ze pas achteraf half puntje aftrek.

Voor de rest prima vriendelijk personeel en het eten wordt vlot gebracht.

We komen graag nog een keer eten.

Datum van verblijf: november 2019