“Een onvergetelijk week-end.”

La Roseraie
Geclassificeerd als nr. 2 van 5 Restaurants in Modave
Keukens: Frans
4 weken geleden beoordeeld

We kregen vorige zondag een menu voorgeschoteld dat z'n sterren waard was!
Alhoewel de dochter pas sinds kort de zaak overgenomen heeft, kregen we de fijnste zaken op onze tafel getoverd zoals toen haar vader nog aan 't fornuis stond.
Alles was uitstekend verzorgd en werd met de nodige toelichting gepresenteerd.
Het is een hele geruststelling dat de zaak in goeie handen is overgegaan en dat we in de toekomst kunnen blijven genieten van een uitzonderlijke culinaire sensatie.
Een verplaatsing van 150 km meer dan waard!

25 juli 2018 beoordeeld

La Roseraie is een kleinschalig restaurant met een prachtige tuin. Na een hartelijke ontvangst met champagne ging het diner van start. Gezien het mooie weer, zaten alle gasten in de tuin. Het diner is een lange zit (van 19.30 - 01.30) maar je valt van de ene verbazing in de andere. De gerechtjes met heerlijke bijpassende wijnen zijn ware kunstwerken. Vrijwel iedereen kiest voor het menu van de chef en dit is een mooie culinaire reis door de Franse keuken.

Het is handig om een woordje Frans te spreken want Nederlands en Engels worden nauwelijks verstaan door het vriendelijke personeel dat erg hard werkt.

Na het diner naar de hotelkamer gegaan om daar in de prima bedden te overnachten. De volgende ochtend stond het (champagne)ontbijt om 9u al weer klaar.

La Roseraie is een heerlijke locatie voor een culinair verwenweekend dat bovendien goed geprijsd is voor wat er wordt geboden.

26 november 2017 beoordeeld

Zéér lekker eten! Super vriendelijke ontvangst en bediening! En zeer mooie schilderijtjes en bommetjes van eten! Neem er je tijd van en geniet! Je voelt er je een echt een koning!

20 november 2017 beoordeeld

Wij zijn zeer ontgoocheld weggegaan voor het diner startte. Wij hadden grootse verwachtingen voor een superdiner, maar omdat wij een wijntje en een Duvel bestelden als aperitief, bleek dit niet te voldoen aan de verwachtingen van de patronne. Zij was ronduit onbeleefd en onvriendelijk. Andere klanten keken met open mond toe hoe zij een Duvel 'uitkapte' in een groot wijnglas en mij daarna zonder drank liet wachten. Toen ik, na 15min, de wijnkaart vroeg werd zij zeer onbeleefd en als ik dan de prijs wou weten van de wijnen, werd zij ronduit onbeschoft!!!
Wij konden in zo een ongezellige sfeer echt niet blijven en zijn met de nodige uitleg weggegaan op zoek naar wat vriendelijkheid.
Dit is de allereerste keer dat wij zo een ervaring meemaken, want we hadden zeer hoge verwachtingen en naar wij ons lieten zeggen is de chef een superkok en ook zéér vriendelijk... Jammer dat we dit niet hebben kunnen meemaken.

22 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een zonnige zondagmorgen besloten wij om eens lekker te gaan eten, maar dit was echter niet zo simpel omdat alles volzet was of gesloten wegens verlof. Dan maar op goed geluk richting Ardennen gereden en vrij laat en toevallig hier beland. Wij hadden geluk want er had iemand afgezegd. Vriendelijke en deskundige bediening en vooral lekker eten. Een zeer innemende chef, prachtig etablissement in dito omgeving, kortom : missie geslaagd! Zeker om nog eens over te doen, met reservatie dan.

Reizigers die La Roseraie bekeken, bekeken ook

In La Roseraie geweest? Deel je ervaringen!