Leg de laagste prijs van deze websites vast
Priceline
Agoda.com
Beoordeeld op 2 oktober 2017

Ik kwam er alleen langs op doorreis, maar ben er zeker weer aangegaan op de terugreis. prima gegeten en geslapen, non nonsens! erg gezellig, je voelt je opgenomen in de familie. eigenlijk jammer dat ik er maar steeds 1 nacht was, want ik heb zeker niet van alles genoten.

Datum van verblijf: september 2017
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 17 augustus 2017

Reeds voor de 4de maal waren we dit jaar te gast bij Sigrid en haar ouders. Het waren heerlijke dagen waarin we helemaal tot rust kwamen, prachtige wandelingen hebben gemaakt, lekker hebben gegeten en zalig hebben geslapen. De kinderen hebben ook weer genoten van de diertjes te verzorgen, hoewel ze al 12 en 14 jaar zijn. Daarna zijn we doorgereden naar het zuiden van Frankrijk, maar dat kon niet tippen aan het verblijf in LBC. Nog eens bedankt Sigrid, Marina en Johan voor de heerlijke 3 dagen! Tot ziens!

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 30 april 2017 via mobiele applicatie

Superomgeving, die rust is onbetaalbaar.

Heerlijk ontbijt en avondeten.

Leuke dingen te dien in de Vogezen en Elzas. Kinderen hebben geweldige tijd bij de dieren.

Fijne mensen, altijd klaar om te helpen, ruime kamers.

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 13 april 2017

zeer aangenaam verblijf in de natuur met kinderen, de kinderen mogen de diertjes (varken, ezels, paarden, kippen, grote en kleine geiten, konijnen, cavia) mee verzorgen op een ouderwetse manier. Er worden wandelingen georganiseerd met de ezels en de paarden. Voor mensen die zich liever afzonderen zijn er twee volledig ingerichte woonwagens. Er is ook mogelijkheid voor het krijgen van verschillende soorten massages, er is een jacuzzi....

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 14 maart 2017

Sinds enkele jaren trekken we regelmatig een weekendje naar La Belle Charbonnière om heerlijk te ontspannen in de prachtige Vogezen.
Zoals altijd werden we warm onthaalt, maar had de familie iets speciaals in petto voor ons. We zouden de nacht doorbrengen in de prachtig gerestaureerde "roulotte".
Deze woonwagen staat op het domein met een prachtig uitzicht over de vallei en beschik over een ecologisch toilet.
Een aanrader voor wie op vakantie toch nog rekening wil houden met het milieu en een glamping ervaring rijker wil zijn!

Datum van verblijf: maart 2017