Beoordeeld op 9 oktober 2019 via mobiele applicatie

Hotel ligt op een prachtige plek met een fantastisch uitzicht, helemaal vanaf de hotelbar.
De plek, op/in de berg brengt ook wat uitdagingen mee voor mensen die slecht te been zijn en/of met kids (buggy). Tegen die mensen zou ik zeggen, wees hier goed van bewust.
Er zijn wel liften, maar je moet vanaf de boulevard wel echt met een trap omhoog en in het hotel zelf ook een aantal trap tredes.

De kamers zijn wel wat gedateerd (vooral de douche) maar heeft wel een airco, raam / balkon deur wat open kan. Dagelijkse schoonmaak is prima, maar kamers zijn niet brandschoon. Oh en de bedden, zijn wel echt hard (best wat gewend....maar het klopt wat andere zeggen, harde bedden).

Tuin/zwembad heerlijke plek, voldoende bedjes en schaduw plekjes. Niet dat massale gevoel én met mooi uitzicht.

Ontbijt is wel eentonig, alle dagen het zelfde maar wel genoeg opties om zelf beetje te wisselen (yoghurt, broodjes, fruit, ei).

Al met al prima, maar 4 sterren? Hmm.. prijs kwaliteit niet helemaal in verhouding.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 18 juli 2019

Alle ruimtes waren schoon, kamer vrij klein. Er staat een koelkast in die uitgaat als je bij vertrek de sleutelkaart verwijdert en gaat vriezen als hij aanstaat, dus smorgens heb je een fles ijs.
De kamer die wij hadden lag vrij dicht bij de plek waar ondergrondse afvalcontainers staan die na sluitings tijd door de lokale ondernemers met flessen gevuld worden en smorgens vroeg geleegd worden, ook in het weekend snachts heel veel lawaai van de Portugese jeugd.
Bij het zwembad staan voldoende bedden en er is ook een baddoeken service.
Het hotel heeft voorzieningen voor mindervaliden maar om op het strand of bij de restaurantjes te komen moet men twee betonnen trappen af of heel ver omlopen.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 9 juli 2019 via mobiele applicatie

Heel mooi hotel, perfecte ligging. Het ligt pal aan het strand en het is voorzien van alle luxe. Kamers zijn heel leuk in Portugese stijl. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Eten en drinken zijn ook super.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 30 april 2019 via mobiele applicatie

Ik ben in deze hotel gewoond voor twee weken voor training. Het dienst was goed. Ik vond dat de dessert en vissen in de restaurant lekker. Ik houd van de ontbijt en koffeepauze. De karaoke, spelerkamer, zwembad zijn ook leuk. Het was heel mooi gezicht bij het strand en de zee, vooral toen het weer mooi was.

Datum van verblijf: april 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 18 november 2017 via mobiele applicatie

Prima hotel, ruime kamer, groot terras bij de kamer, erg vriendelijk personeel, zwembaden, sauna, ontbijt is prima (erg uitgebreid), kamers hebben uitzicht op zee, kamer wordt iedere dag goed schoongemaakt, hotel is ook zeer schoon, veel leuke zitjes in t hotel met prachtig uitzicht.
Niets op aan te merken!

Datum van verblijf: november 2017