“👍”

Restaurant-Eetcafé 't Spek-Ende
Geclassificeerd als nr. 18 van 55 Restaurants in Winterswijk
Keukens: Nederlands
Beschrijving: (Her)ontdek 't Spek-Ende Elke dag verrassen wij u opnieuw met onze culinaire mogelijkheden in combinatie met warme achterhoekse gastvrijheid. Naast onze uitgebreide lunchkaart is onze menukaart gebaseerd op de traditionele Italiaanse keuken. Wij werken uitsluitend met verse producten en ambachtelijke bereidingswijze. Uiteraard luisteren we graag naar uw wensen en doen wij ons uiterste best om van uw diner een 'waar uitje' te maken waar u graag op terug kijkt.
22 maart 2020 beoordeeld

Heerlijk eten en enthousiaste bediening. Niks op aan te merken. En de jongen die de pizza’s maakt is heel knap.

Datum van bezoek: maart 2020

27 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier op kerstavond wezen eten. Ze hadden een speciaal kerstmenu met voldoende keuze. Als voorgerecht hadden we een proeverij van carpaccio met een klassieke carpaccio, een carpaccio van eend en een vitello tonato. Deze waren stuk voor stuk heel erg lekker! Ook de kwaliteit van het vlees was top! Daarnaast kregen we een luchtig en smaakvol brood met kruidenaoli.

Als hoofdgerecht had ik de zalm en mijn vriend de varkenshaas in spek, dit was geserveerd op gebakken groente en aardappelen in de schil. Daarnaast kregen we Franse frites. Ook kregen we appel in vanillesaus wat een lekker fris tussendoortje was bij het hoofdgerecht!

Al met al hebben wij hier echt heerlijk gegeten! Het personeel was vriendelijk en de ambiance was goed!

Datum van bezoek: december 2019
6 oktober 2019 beoordeeld

Gentlemansteak van (doorregen) USA Beef (± 400 gram) met pepersaus of kruidenboter € 31,00 staat op de menu. Daarvan kan man zeker minimaal op 150- 200 gr puur vet rekenen. En ze hebben een goede excus staat op de menukaart `doorregen`, tussen hakjes , maar onderstreept. Bij vermelden krijg je onbeleevd opmerking van de barvrouw. Ik ben gek op doorregen steak, maar met een normaal verhouding tussen vlees en vet....

De Pizza was ook koud, zonder olijv en azijn.
Ben al eerder in de zomer hier mosselen geprobeerd. Maar dat was vreselijk wegens ontsettend veel vliegen buiten maar ook binnen.

Datum van bezoek: oktober 2019
7 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier op het einde van de vakantie komen eten met twee kindjes. De gerechten waren verzorgd en met liefde bereid. Soms een tikkeltje oubollig geserveerd, maar dat nemen we er met plezier bij. Vriendelijke bediening. Zeker een bezoek waard.

Datum van bezoek: augustus 2019
24 februari 2019 beoordeeld

Zeer goed gegeten, vriendelijke bediening. De tomatensoep is geweldig, de rest ook. Gezellige accomodatie!

Datum van bezoek: maart 2018

Reizigers die Restaurant-Eetcafé 't Spek-Ende bekeken, bekeken ook

In Restaurant-Eetcafé 't Spek-Ende geweest? Deel je ervaringen!