“Heerlijk eten in mooie ambiance”
Beoordeling van Strandlodge

Strandlodge
Geclassificeerd als nr. 2 van 55 Restaurants in Winterswijk
Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Het restaurant oogt robuust, warm en gezellig. Heerlijk vertoeven bij de brandende haard en fonkelende kaarsen. De comfortabele loungebanken en relaxte fauteuils nodigen uit voor een ontspannen aperitief. Een bijzonder begin van een avond smaakvol genieten. Riant terras Zodra het kan gaan de deuren naar het riante terras open en worden de tafels gedekt. Het magnifieke zicht op een ondergaande zon, water en bospartijen laat je eten en drinken in een sprookje… Totaalbeleving Mike Vrijdag: “Mijn streven is gasten een onvergetelijke avond te bezorgen. Koken is voor mij zoveel meer dan in een pannetje roeren, alles heeft een reden, elk product zijn eigen techniek, elke smaak zijn eigen gevolg. Het gaat om de totaalbeleving: op momenten waarop wijn-spijs combinaties kloppen en je zaak ‘kolkt’ van gezelligheid, creëer je herinneringen”.
16 maart 2020 beoordeeld

Heerlijke vis gegeten op prachtige plek. Het voorgerecht met makreel was smaakvol en lekker licht. Daarna smaakten de gamba’s en de dagvis ook prima. Bediening lekker vlot en vriendelijk. En een prima zet om wijnen uit de Achterhoek te promoten! Tenslotte vonden wij de inrichting warm en mooi belicht.

Datum van bezoek: maart 2020

24 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

19 gangen genieten met de vrienden! Ondanks dat ze hun ster kwijt zijn, doet dit echt totaal niks af aan de kwaliteit van het eten. Het is en was gewoon weer fantastiach, echt enorm goed ga voor al zo door en dan is die ster er zo weer. En zo niet, who cares, het is en blijft gewoon enorm goed!

Datum van bezoek: januari 2020
13 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat jammer de ster te verliezen .... na zoveel jaren met de ster gewerkt en veel gasten kunnen plezieren met de hoogwaardige gerechten. Maar O wat ging het stapjes steeds minder hoogstaand en beleving. En zo dikwijls de signalen gekregen maar deze genegeerd. Nu overleg met alle betrokkenen hoe nu verder op welk niveau .....

Datum van bezoek: december 2019
Doniquegunnewiek, Manager van Strandlodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 januari 2020

Geachte heer JFKohne, Ik reageer, normaal gesproken, niet op recensies en al helemaal niet op negatieve azijnvreters maar dit kan ik niet laten. Wij hebben nooit gepretendeerd een chique of hoogstaand restaurant te zijn. We doen wel elke dag onze uiterste best om het al onze gasten naar het zin te maken. Dat dat niet altijd lukt is een algemeen bekend feit. Aangezien we met mensen en niet met programmeerbare robots werken.
Doordat we ons ding met plezier doen straalt dat (meestal) af op onze gasten, het overgrote deel kunnen we, gelukkig, wel blij maken. Het afgelopen jaar waren onze gerechten (zonder arrogant te willen doen) op een hoogstaand niveau en waren ik en mijn hardwerkende team trots op hetgeen we gepresteerd hadden. Het verlies van de ster was daardoor ook een harde klap. Dat u, terwijl we al op de grond liggen ons een trap na wil geven spreekt boekdelen over u als mens. Dat u ook nog de initialen gebruik van een, historisch, grote, persoonlijkheid nijgt naar narcisme. 1 tip onze zijde, als u het bordje Strandlodge ziet, geef vol gas!! Wellicht heeft de bandenfabrikant er dan nog wel wat aan.
Groet, Mike Vrijdag

26 december 2019 beoordeeld

Op Tweede Kerstdag genoten van een heerlijk vijf gangen verassingslunch met familie. Heerlijk eten ... en met een tafel bij de keuken was het leuk om mee te kunnen kijken hoe het keukenteam de verschillende gerechten bereidde. Mijn neefjes mochten van de chef zelfs nog een kijkje nemen in de keuken om daar hun eigen dessert te maken. Absolute aanrader en goede prijs-kwaliteit voor een sterrenrestaurant.

Datum van bezoek: december 2019
24 november 2019 beoordeeld

Na te zijn opgehaald in ons hotel met z’n vieren een geweldige avond gehad. Van 19.00 tot na 00.00 heerlijk genoten van mooie gerechten met bijpassende wijnen.
Met een persoonlijke benadering door de bediening met een goede uitleg van de gerechten en de wijnen vloog de tijd voorbij. Het 6-gangenmenu hebben we nog uitgebreidt met een kaasplateau, aangevuld met een lekker glas witte port.
Al met al top; een ⭐️‍ waardig.

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die Strandlodge bekeken, bekeken ook

In Strandlodge geweest? Deel je ervaringen!