NH Hotels
Trip.com
Traveluro
StayForLong
Beoordeeld op 15 november 2021

De service was goed, vriendelijk personeel. Ligging is ook prima, vooral voor mooie wandelingen in de omgeving. We vonden de kamer op zich gedateerd, vloerbedekking niet hygienisch, vlekken op de muren, en het sanitair (wasbakken) was beschadigd. Hierdoor zouden wij dit hotel niet aanbevelen.

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Erik Huijbregts, Gastenservice/Front Office van NH Bussum Jan Tabak, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 november 2021

Beste Jolanda,
hartelijk dank voor uw review en complimenten qua personeel. De beoogde renovatie is helaas uitgesteld maar zeker niet van de baan. Hopelijk zien we u snel in verbouwd NH Jan Tabak.

Met gastvrije groet.

Erik Huijbregts
Gastenservice/Front Office
NH Jan Tabak Bussum

Beoordeeld op 6 november 2021

Heel fijn verblijf gehad in jullie hotel, vriendelijke ontvangst en leuke en persoonlijke attenties op de kamers. We waren erg onder de indruk van het interieur, gezellig en erg smaakvol. NH Jan Tabak in Bussum is een rustig hotel met veel ruimte en gelegen in het groen. Het ontbijt was weer NH-super: uitgebreide keuze en van alles voldoende, bovendien werden we heel persoonlijk en vriendelijk bediend. Zeker een aanrader! We komen zelf ook nog terug!

Datum van verblijf: november 2021
Erik Huijbregts, Gastenservice/Front Office van NH Bussum Jan Tabak, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 november 2021

Beste Danny,
Hartelijk dank voor uw mooie review, fijn dat u uw verblijf zo positief heeft ervaren. Hopelijk tot snel.

Erik Huijbregts
Gastenservice/fo

Beoordeeld op 1 november 2021 via mobiele applicatie

Dit hotel is ideaal gelegen voor een citytrip in Amsterdam of een wandel/fietsvakantie in de bossen en op de Heide. Niet ver van de snelweg maar in alle rust in een woonwijk met prachtige binnentuin. De huiselijke gezellig ingerichte lobby en bar met openhaard doen je onmiddellijk thuis voelen. Ruime moderne kraaknette kamers met heel goede boxspring bedden. Heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet en ook de lunch en het diner super lekker. Wat het hotel echt een topper maakt is het super vriendelijk en professioneel NH personeel team. Niets is hen teveel gevraagd. Hospitality ten top! Ook super kindvriendelijk. Wij hebben dochtertje van 5 en ook voor haar werd aan alles gedacht. Prachtige omgeving en leuk ook met kleine kids! Pretpark Oud Valkeveen, gaan wandelen op de heide en bos op de tafelberg in Blaricum, natuurlijk speelparadijs bij Heidezicht, konijntjes eten geven bij kinderboerderij het Mouwtje. Dierenpark Amersfoort met coole dino expo. uit eten bij Leuk! Waar er een oppas is voor de kleinsten en allerlei leuk speelgoed of restaurant Bruis met leuk buiten en binnenspeelplein. Zoveel te doen dat je zeker nog eens moet teruggaan.

Datum van verblijf: oktober 2021
Nathalie beck, Gastenservice/Front Office van NH Bussum Jan Tabak, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 november 2021

Beste Delphiner,

Hartelijk dank voor uw prachtige review, en mooie complimenten voor het team. Dat is wat wij bij NH Jan Tabak ook heel belangrijk vinden. En wat fijn dat u zo genoten heeft.
Hopelijk komt u snel weer richting Bussum.

Met gastvrije groet.

NH Jan Tabak.

Beoordeeld op 1 november 2021

Wij zijn hier van 29 tot en met 31 oktober geweest. De ontvangst was hartelijk. De kamer was schoon, goede bedden. Enige minpuntje vind ik dat je in bad moet douchen. We hadden een arrangement. De eerste avond kregen we een 3 gangenmenu. Het hoofdgerecht bestond uit vis, wat ik niet lust. Gelukkig had men een prima alternatief, parelhoen. De tweede avond hebben we a-la-carte gegeten. Ik had als hoofdgerecht de runderbavette en mijn vrouw de kalfswang: erg lekker. De ober die ons hielp was erg vriendelijk. De 2e avond wist hij nog wat ik de eerste avond had gedronken. Deze man weet hoe het hoort. Het ontbijt was ook prima, voldoende keuze, Ik vind het een goed, prettig hotel.

Beste Michel,
Hartelijk dank voor uw prachtige review. Goed om te lezen dat u heerlijk gegeten heeft en dat de service was zoals wij dat graag zien.
Hopelijk zien wij u snel weer terug.

Beoordeeld op 28 oktober 2021

Afgelopen woensdag avond heerlijk gegeten in het restaurant van het hotel

Het hotel was goed te vinden parkeren word juist aangegeven.

Luxe sfeer bij binnenkomst van het hotel

Een heerlijke avond gehad met ons gezelschap

Ontvangst ,Service en Eten was goed geregeld .

We kijken uit naar een volgende keer

Reistype: Reisde voor zaken
Nathalie beck, Gastenservice/Front Office van NH Bussum Jan Tabak, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 november 2021

Beste Chefbarry,

Hartelijk dank voor uw mooie review, inderdaad graag tor een volgende keer.