102 US$
Booking.com102 US$
Priceline102 US$
FindHotel109 US$
Beoordeeld op 1 maart 2021

Zeer mooi hotel met een huiselijke uitstraling. Personeel is gastvrij en zeer vriendelijk. Mooie rustige kamer met uitzicht op de tuin. Goede lokatie vlakbij de A1. Omgeving mooi om te fietsen en musea vlakbij

Kamertip: Uitzicht op de tuin met balkon
Datum van verblijf: februari 2021
Nathalie beck, Gastenservice/Front Office van NH Bussum Jan Tabak, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 maart 2021

Beste N1894YTtomh,

Hartelijk dank voor uw reactie naar aanleiding van uw verblijf in ons hotel.
Fijn te horen dat u een goed verblijf heeft gehad.

Wij hopen u in de toekomst wederom te mogen ontvangen in ons hotel!

Beoordeeld op 28 februari 2021

Super ervaring, ondanks deze gekke tijd. Corona proof! Super vriendelijk en enthousiast personeel. Heerlijk gegeten, ontbijt was ook goed geregeld. Heerlijk groene omgeving. Hotel ligt heel centraal, vlakbij de snelweg zonder hier last van te hebben. Komen snel weer terug met het gezin.

Beste 472hanna55,

Dank u wel voor uw mooie review naar aanleiding van uw verblijf in ons hotel.
Fijn te horen dat u zo een goed verblijf heeft gehad.

Wij hopen u in de toekomst wederom te mogen ontvangen.

Beoordeeld op 28 februari 2021 via mobiele applicatie

Heerlijk weekendje gehad. De entree van het hotel is prachtig.
Vriendelijk en behulpzaam personeel, schone kamers en een mooie omgeving. Ontbijt en diner was ondanks de coronamaatregelen uitmuntend.
Wij komen zeker terug.

Beste 823irenev,

Hartelijk dank voor uw mooie woorden over ons hotel en personeel.
Wat fijn dat u zo genoten heeft van uw overnachting.

Beoordeeld op 28 februari 2021

Nette en schone kamer, Uitstekende service van betrokken en vriendelijk personeel. Heerlijk genoten van het ontbijt, ruime keuze en het personeel denkt graag met je mee. Wij komen zeker nog eens terug!

Beste Martijn G,

Hartelijk dank voor het geven van een reactie naar aanleiding van uw verblijf in ons hotel.
Goed te horen dat alles zo naar wens is geweest.

Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 28 februari 2021

Mooi hotel met zeer vriendelijk personeel dat gastvrijheid hoog in het vaandel heeft staan. Heel leuk om de verhalen over de geschiedenis van Jan Tabak te horen van Erik. Wij komen zeker nog eens terug!

Datum van verblijf: september 2020

Beste Nynked22,

Hartelijk dank voor uw mooie woorden over ons hotel en personeel.
Wat fijn dat u zo genoten heeft van uw overnachting.