“Aanwinst voor Bussum”
Beoordeling van Restaurant Therapy

Restaurant Therapy
Geclassificeerd als nr. 22 van 67 Restaurants in Bussum
14 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Onbegrijpelijk om sommige commentaren te lezen. Eten is vernieuwend en echt goed. De bediening is zeer vriendelijke en professioneel. Dit restaurant is een echte aanrader en aanwinst voor Bussum

Datum van bezoek: februari 2020

11 februari 2020 beoordeeld

De door ons bestelde wijn bleek niet op voorraad. Toen de gastvrouw het door ons uitgekozen alternatief kwam brengen kregen we in plaats van een excuus een sneer. We hebben drie maal om een broodje moeten vragen en na 1,5 uur kwam de eerste gang, nog steeds geen brood. De volgende twee gangen volgden in recordtempo, echt zonde. Geen vorm van excuus of gastvrijheid. Omdat het zo naar verliep blijft er niets hangen van de kwaliteit van het eten. Ik ga hier nooit meer heen, geen aanrader!

Datum van bezoek: februari 2020
7 december 2019 beoordeeld

We namen het verrassing menu. En we zijn verrast. Super lekker, fijne bediening.
Aanrader en zeker nog een keer terug voor de ricotto!

Datum van bezoek: december 2019
23 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ongastvrije ontvangst, bediening die er niets van begrijpt.
Dan het eten: prachtig opgemaakte borden, maar de lompe smaken en vreemde combinaties maken de verwachtingen niet waar.
Best een prijzig etentje en dan komen de kosten van de stomerij daar nog bij: al je kleren ruiken naar eten door de slechte afzuiging. Inclusief de jassen die midden in het restaurant op een rek worden gehangen.

Datum van bezoek: november 2019
10 november 2019 beoordeeld

Eten wel aardig, maar de ervaring wordt teniet gedaan door onbehouwen bediening, behoorlijk uitserveren is er helaas niet bij: niet aankijken, voor je langs met de borden en duim in schaal bij neerzetten op tafel. Hoeft voor ons niet meer.

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die Restaurant Therapy bekeken, bekeken ook

In Restaurant Therapy geweest? Deel je ervaringen!