“lekker”
Beoordeling van Sapori La Fiera

Sapori La Fiera
Geclassificeerd als nr. 12 van 20 Restaurants in Zuidlaren
30 september 2020 beoordeeld

een leuke italiaan, aardige ambiance en lekker eten.
verder niet veel meer te vertellen. de Italian koffie zat in een klein glas.

Datum van bezoek: september 2020

14 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, prima pizza's, super lekkere salade en hele aardige jonge bediening. Fijne plek op het terras....
Eigenlijk gewoon zoals het overal zou moeten zijn. We voelden ons hier echt.... te gast. Bedankt.....en ga zo door.

Datum van bezoek: september 2020
9 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Superlekker gegeten (pizza Michel en pasta zalm). Ook leuke jonge brigade die attent, snel en vriendelijk was. Echte aanrader! Zó belangrijk service... en hier hadden ze die.

Datum van bezoek: juli 2020
28 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

In het verleden hier geweest, was goed. Tot tweemaal toe hier geweest om een pizza te bestellen en af te halen. Tot tweemaal toe werd ik (ook na 15 minuten wachten) niet geholpen. Ik kom hier niet weer. Slechte service !!

Datum van bezoek: juni 2020
25 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Omdat er elders iets misging met onze reservering kwamen we hier terecht.
Vriendelijke ontvangst en we konden heerlijk op het terras zitten. Keuze gemaakt uit zo’n 140 pizza’s, ik wilde er een met parma ham. Nr 124 gevonden, extra met champignons besteld.
Kreeg wel champignon, geen parmaham.
Ondanks dat, was de pizza heerlijk en hebben we met 4 personen lekker gegeten.

Datum van bezoek: juni 2020

Reizigers die Sapori La Fiera bekeken, bekeken ook

Zuidlaren, Drenthe

In Sapori La Fiera geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.