Beoordeeld op 3 augustus 2020

Onze kamer op het 1ste verdiep had een frisse inrichting. Klaar, veel wit en aangename, rustige kleuren. Het hotel is al wat ouder, maar goed onderhouden. Ook de badkamer oogde fris en hedendaags.
De check-in verliep vlot. Alles was in orde. Door de Covid19 maatregelen moesten we wel 1 ochtend erg vroeg ontbijten. Maar daar kan het hotel op zich niets aan doen. Ook het avondeten is per tijdslot.
2 keer in het hotel gedineerd en ook dat was in orde. Zeker als je kijkt naar prijs/kwaliteitverhouding.
In de buurt is er ruim voldoende te doen: wandelen, fietsen en Venlo bezoeken. Ook het buurtspoorweg museum is zeker de moeite waard. Zelfs voor mensen zonder kinderen.
We hadden hier echt een vakantiegevoel en hadden hier zeker nog 1 f 2 dagen langer kunnen verblijven.

Beoordeeld op 3 augustus 2020

We hadden een kamer op de begane grond, een airco was niet aanwezig. In het hele hotel niet. Het was een zeer warm weekeinde, gelukkig konden we buiten op het grasveld in de schaduw van een boom zitten. De bedden waren voorzien van een zgn. "topper", maar deze lagen -erg onhandig- los op de matrassen. De badkamer was klein, maar dat is geen probleem. De douche was wel een onoverkomelijk probleem door de erg hoge instap en de spekgladde badkuip waarin je moet staan. Deze kamer (dit hotel?) is ongeschikt voor oudere gasten of gasten met problemen aan rug, knieën en/of voeten. Zelf heb ik dus 2 dagen niet kunnen douchen.
De keuken was voortreffelijk en het personeel vriendelijk en gastvrij.
De accommodatie heeft wel een forse opknapbeurt nodig, het ziet er aan de buitenkant hier en daar verwaarloosd uit.
Echter de enige reden waarom wij hier niet meer zullen terugkomen, is de douchegelegenheid welke ondermaats is.

Kamertip: Begane grond geeft meer ruimte, balkons 1e verdieping zijn klein
Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 1 augustus 2020

Wij hebben genoten, heerlijk verblijf in een van de appartementen van hotel bad resort Boekelo. Lekker zwembad sauna en welles, mooi terras en prachtige omgeving. Het ontbijt was heerlijk, buitenruimte wat klein. Restaurant viel ons een beetje tegen.

Kamertip: Begane grond voor het appartement beviel ons erg goed
Beoordeeld op 29 juli 2020

Kamers en restaurant goede kwaliteit. Goed ontbijt. Badjassen huur voor naar zwembad of sauna te gaan kosten € 9,50 per verblijf, dat is echt te duur. Daar zou een vriendelijkere prijs aan gegeven moeten worden.
Standaard wordt de kamer niet schoongemaakt ivm corona.... beetje raar. In een 4 sterren hotel dient de kamer standaard opgeruimd te worden en niet op verzoek. Voor de rest een prima verblijf gehad. Er wordt gewerkt strikt volgens de Corona RIVM regels.

Beoordeeld op 27 juli 2020

We hadden een twee persoonskamer, die netjes en ruim en schoon was . Het restaurant was goed ingericht aan de hand van de coronarichtlijn. Het personeel was heel vriendelijk. Het eten goed. En het zwemmen in het zwembad was heerlijk.