“Heerlijk ijs en vriendelijk personeel. ”
Beoordeling van Ijssalon Kees

Ijssalon Kees
Geclassificeerd als nr. 3 van 30 Restaurants in Geldrop
7 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk ijs om je diner mee af te sluiten of voor ijs in de hand. De coupe zijn leuk bedacht en uitgebreid. Elke dag vers bereid en de bediening is zeer vriendelijk. Ook de Corona regels worden goed na geleerd ik voel me er veilig. Voor een coupé moet je even melden dat vind ik erg goed zodat je ook een schoon tafel en stoel krijgt.

Datum van bezoek: augustus 2020
472leonk, Eigenaar van Ijssalon Kees, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2020

Dank voor je mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat naast het ijs ook onze Corona-maatregelen in de smaak vallen.

7 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze ijssalon is al jaren in Geldrop en omstreken bekent om de kwaleit van het IJS. Je moet dit zelf beleven!

Datum van bezoek: juni 2020
13 april 2020 beoordeeld

ben laatst in de ijsalon in heeze geweest daar krijg je voor hetzelfde geld het dubbele tegenover kees in geldrop en ook supervriendelijke beding en zeer zeker een stuk goedkoper , kortom veel meer waar voor je geld en het ijs smaakt tien keer beter. toen de oude kees er nog inzat was het goed nu de zoon er in zit is het hard achteruit gegaan, service en vriendelijkheid heeft hij niet van zn vader overgenomen helaas ,

Datum van bezoek: april 2020
472leonk, Eigenaar van Ijssalon Kees, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 april 2020

Jammer dat we in deze lastige tijd op deze wijze beoordeeld worden op onze zorgvuldig gekozen werkwijze. Omwille van ieders gezondheid hebben we gekozen voor ‘alleen online vooraf bestellen’. Ik begrijp de teleurstelling als je dan voor niets aan de deur komt. Hopelijk kunnen we weer snel onze normale werkwijze hervatten en onbeperkt gastvrij zijn.

7 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

erg kleine bollen dus erg duur dus wij gaan wel naar de concurrent in Geldrop.Jammer in de tijd van je vader kwamen we er graag.

Datum van bezoek: juni 2019

We streven al 50 jaar naar een juiste prijs/kwaliteit verhouding. Jammer dat je dat zo anders beleeft; mocht je dat verder willen delen neem dan even contact met ons op: leon@ijssalonkees.nl

19 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het ijs hier is heerlijk en er is keuze genoeg qua smaken. Lekker om even een ijsje te eten maar ook heerlijk om te gaan zitten en te genieten van een ijscoupe. Ze hebben een goede kaart met verschillende coupes.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Ijssalon Kees bekeken, bekeken ook

Geldrop, Noord-Brabant

Eindhoven, Noord-Brabant
Geldrop, Noord-Brabant

In Ijssalon Kees geweest? Deel je ervaringen!