“Super lekker gegeten, de gerechten”
Beoordeling van Brasserie Gruuets

Brasserie Gruuets
Geclassificeerd als nr. 2 van 84 Restaurants in Weert
15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten, de gerechten waar van een hoogstaand niveau. Het personeel was heel erg vriendelijk. De sfeer was ook heel goed, en je zit er heel aangenaam.

Datum van bezoek: maart 2020

15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Meermaals hebben we hier gegeten, en het lijkt steeds beter te worden, of we moeten ons sterk vergissen. Wijzelf en al onze gasten hebben niets dan lof.

Datum van bezoek: maart 2020
29 januari 2020 beoordeeld

Op woensdag 22 januari hier vrij uitgebreid gedineerd ter gelegenheid van onze huwelijksdag. In het verleden, onder de vorige eigenaren, hebben we hier al vaker prima gegeten, maar onder het nieuwe bewind is er nog meer aandacht voor kwaliteit en presentatie. Van voor- tot en met nagerecht was het genieten. Ook de begeleidende port en wijn was van een bovengemiddelde kwaliteit. Jammer dat we dit restaurant even over het hoofd gezien hebben, maar dat gaan we in de toekomst ruimschoots goedmaken. Een héééél klein minpuntje als het mag: de ruimte in zijn geheel was iets te fel verlicht. Iets minder licht zal ook de gezelligheid ten goed komen. In het geheel: top en tot ziens!

Datum van bezoek: januari 2020
27 januari 2020 beoordeeld

Hier een high wine genoten, verrassend wat er allemaal op je bordje verschijnt.
Je krijgt bij elke gang een passende wijn geserveerd, een aanrader om te proberen.

Datum van bezoek: november 2019
24 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen zaterdag samen met dochter ( en kleindochter) geluncht, zalm met brie in oven , heeeeerlijk!!!! Jammer dat het restaurant niet in Venlo ligt! Kon ik vaker komen! Zag er ook allemaal gezellig uit! Personeel waren ook aardig ! Top!

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die Brasserie Gruuets bekeken, bekeken ook

In Brasserie Gruuets geweest? Deel je ervaringen!