EvWe
Den Helder, Nederland

Kan beter

3,0 van 5 bollen29 nov 2023 beoordeeld
Niet erg goed, stopcontacten waar geen spanning op staat (en niet alleen in mijn kamer) , schimmel in de badkamer, dweilen na een douche, tape op het bureau. Laat zien dat er het nodige achterstallig onderhoud is. Kamer was schoon, Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt is goed.
Datum van verblijf: november 2023
Kamertip: Ook even van tevoren checken of je kan parkeren. Ik moest mijn auto tegen hoger tarief in de...
Reistype: Bezocht voor zaken
2,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gentleman's room (cigar lounge)
  • Hotels.com
Restaurant
Halte 46
0.5 km van Fletcher Hotel-Restaurant Weert
Gratis parkeren
Het is prima toeven bij Restaurant Twee voor een diner, lunch of een drankje op het terras.
    2.7 km van Fletcher Hotel-Restaurant Weert
      3.8 km van Fletcher Hotel-Restaurant Weert
        0.7 km van Fletcher Hotel-Restaurant Weert
        Meer hotels in Weert bekijken
        Beoordeeld op 11 augustus 2023

Hotel ligt op perfecte locatie op 5minuutjes wandelen van de markt van Weert, maar hiermee is ook alles gezegd.

Onze kamer (kamer 111) was helaas ronduit smerig (terwijl ik vooraf contact opgenomen had wegens allergie). Gelukkig slechts voor 1 nacht geboekt, of was er zeker niet langer gebleven. Ganse stofnetten onder bed, op kast kon de naam geschreven worden in het stof en de badkamer zat er vol schimmels!

Daarnaast ook doorlegen matrassen en veel lawaai op hotel (geen isolatie tussen kamers).

Geen aanrader!

Kamertip: Simpel: boek een ander hotel in Weert!
        Datum van verblijf: augustus 2023
        Beoordeeld op 7 augustus 2023

Onze kamer I(suite) was groot en schoon. Een fijn bed en kussens. Wij hadden een mooie tweepersoons jacuzzi op de kamer die helaas gebreken vertoonde. Een knop zat los, een inspuitopening was defect en het bad liep langzaam leeg tijdens het gebruik. De gebruiksaanwijzing was lastig, maar we kregen hem uiteindelijk wel aan de praat. Verder zat de WC-bril los en een zeeppompje was defect. We hebben de foutjes gemeld bij de receptie. Echter geen onoverkomelijke problemen. We hebben hier ook gegeten. De mosselen waren uitstekend bereid. De restaurantbediening was wat onprofessioneel en boers. Duidelijk geen horeca opleiding of ervaring.

Datum van verblijf: augustus 2023
        Beoordeeld op 28 juni 2023 via mobiele applicatie

We hebben een high tea gedaan. Er stonden zakjes lipton thee en je kreeg heet water. Koffie in een kannetje. High Tea zelf kaiserbroodje plakje tomaat, blaadje sla 1 plak kipfilet. Bolletje zachtbruin met hetzelfde. 2 minicroissantjes met half plakje cervelaatworst en scheuten. 4 halve sneeen wit brood, droog. 2 cupjes boter ,2 cupjes jam, 2 cupjes hazelnoten pasta. 2 micro muffins, 1 micro macaron waar tanden in stonden , 1 truffel, micro cakeje met ananasgelei. 2 bakjes homemade eiersalade, niet vers. Iets met ei, iets met spinazie. 2 soufflé bakjes soep, lauw.
        Geen uitleg, slechte bediening..
        Echt het gevoel van hier staat het. Zoek maar uit.

Kamertip: Wil je geen teleurstelling meemaken, geen high tea bij Fletcher Weert en Helmond.
        Datum van verblijf: juni 2023
        Beoordeeld op 8 januari 2023

Wij verbleven in de luxe kamer, en die is erg goed bevallen, heel nieuw en schoon. Bedden liggen goed, alleen jammer dat het twee losse bedden waren en niet een groot tweepersoonsbed.
        Receptioniste was ook erg vriendelijk.
        Parkeergarage is erg smal om in te komen, misschien handig om van te voren te melden.

Datum van verblijf: januari 2023
        Beoordeeld op 25 december 2022

De ervaring was bijzonder slecht. Geen schoon bed / kamer.
        Duidelijke plas of vochtplekken op de matrasbeschermer (geel) was dan nog wel het ergste!
        Echt bijzonder onhygiënisch...

Kwam er helaas pas na een nacht achter, op de dag van vertrek. Vond het bed wat jeukerig/plakkerig, dus toch maar even kijken onder de lakens.... Te goor voor woorden.

Zie foto's... Heb me weken hierna nóg vies gevoeld!!

- Vies bed.
        - Op de muur naast het bed bleken (bij nadere inspectie van de kamer) ook vlekken te zitten.
        - in de douche zat wat schimmel bij de scheidingswand/raam. (vond ik niet heel erg)
        - S'avonds tot 00.00 nog behoorlijk lawaai van de overige hotelgasten.
        + Personeel is vriendelijk.

Klacht word niet opgelost:
        Omdat de manager geen oplossing aanbood, later contact gezocht per mail, helaas, Fletcher hotel Weert reageert niet op mail.

Ik heb daarom contact gezocht met hoofdkantoor.
        Mijn klacht word niet serieus genomen, ondanks de duidelijke foto's.
        Ik kreeg het aanbod de volgende keer een gratis drankje / ontbijt ter compensatie. Dit vind ik niet acceptabel gezien deze ervaring. Daarna kwamen ze met het aanbod voor een gratis upgrade van een volgende overnachting.
        Ze proberen me nu ook nog af te schepen. Klachten worden dus niet serieus genomen en een redelijke compensatie bieden ze ook niet.

Een redelijke compensatie zou ik vinden: Kosten overnachting retour of een overnachting. Een excuus met een bosje bloemen zou daarnaast ook op zijn plaats zijn, want Fletcher en Fletcher hotel Weert. Dit kan echt niet.

Datum van verblijf: november 2022
        • Reistype: Reisde voor zaken