Gratis annuleren tot 23/05/22
TravelocityUS$ 94
Hotels.comUS$ 94
PricelineUS$ 99
Beoordeeld op 4 oktober 2020 via mobiele applicatie

Prima hotel, personeel vriendelijk, ontbijt is goed en uitgebreid.
Kamers zijn schoon bedden zijn lang en goed.
Het restaurant hebben we niet geprobeerd wel de bar en die had een goed assortiment.
Kortom prima hotel.

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 15 augustus 2020 via mobiele applicatie

Er waren veel verborgen kosten bij het avondeten en bij het parkeren. Ook is het restaurant erg af te raden, schnitzel was verbrand en we werden slecht geholpen. Er werd geen excuses aangeboden, het wachten op de 2 glazen wijn duurde 30 min. Ook wachten op de menukaart voor het toetje duurde 30 min. Er is geen lift van de parkeergarage naar het hotel. Per 24 uur betaal je bij het parkeren 10 euro, dit was nergens vermeld bij de reservering. Je betaalt 35 euro voor het avondeten, maar op de menukaart blijkt dat er nog veel verborgen kosten zijn. Hotelkamer was schoon en fijn. Locatie van het hotel is perfect, het ligt mooi aan de binnenstad.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 5 augustus 2020

Het hotel bevind zich in het centrum van weer 5 min. lopen van het station en het winkel centrum.
Prima uitvalsbasis voor fiets en wandeltochten ook in het nabij gelegen weerterbos is het heerlijk wandelen.
Het ontbijt is door de Corona regels a la carte en kan men kiezen tussen een Engels, continentaal en vegetarisch ontbijt.
zowel het Engelse als het continentale ontbijt zijn goed en ruim voldoende.
Het diner heeft wel een beperkte kaart maar is eveneens uitstekend.
De kamers zijn ruim, schoon, hebben airco en goed en schoon sanitair.
Ook is het personeel vriendelijk en behulpzaam.
Parkeren kan men in de garage van het hotel voor € 5,00 per dag.
Daar staat de auto veilig en de garage is alleen toegankelijk voor gasten en personeel.
Parkeren buiten het hotel kost € 6,00 per dag.
Kortom een prima verblijf voor heerlijke uitjes en lekker genieten in het Limburgse land.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 27 juli 2020 via mobiele applicatie

Het personeel is erg vriendelijk zowel bij het inchecken en in het restaurant maar ook de schoonmaaksters. Kamer schoon, bed prima extra kussens liggen in de kast. Douche met bad. De instap is wat aan de krappe kant. Diner is prima, we hadden pommodori soep en een (rosé) gebakken varkenshaas. Ontbijt is goed. Top verblijf !Prima uitvalsbasis voor een bezoek aan Weert: loop vanuit de uitgang rechtdoor en ga direct langs het pand de steeg in. Aan het einde ervan sta je in de winkelstraat.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 12 juli 2020 via mobiele applicatie

Ik kan er een heel lang verhaal van maken maar dit is in 1 woord VRESELIJK. Het begon al met de aankomst, het parkeren in de garage onder het hotel is 5 euro. De dame achter de receptie is ook niet bepaald vriendelijk. Vervolgens komen we bij de kamer en die is zoals we gewend zijn van fletcher erg vies. Bloed op de gordijnen en handdoeken die ruiken naar dode hond, ook zit er overal schimmel op de kitranden. De volgende dag hadden we een ontbijt en ook dit was kansloos. Je krijgt een briefje met een paar keuzes en de rest moet je bij betalen. Dit noem ik misbruik maken van corona. Devriendelijkheid van het personeel was nou ook niet alles. Voor ons was dit echt de aller laatste keer bij een fletcher!

Datum van verblijf: juli 2020