“Heerlijk eten voor klein prijsje”
Beoordeling van Proeflokaal Bregje Weert

Proeflokaal Bregje Weert
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 24 van 80 Restaurants in Weert
Beschrijving: Proeflokaal Bregje staat voor lekker én betaalbaar eten. De heerlijkste gerechten, met zorg samengesteld en vergezeld door een brede selectie bieren en wijnen. Alles voor een goede prijs. Op maandag, dinsdag, woensdag en donderdag eet je drie gangen voor €14,50. De rest van de week voor €16,50. Waarom zou je zelf nog koken?
13 november 2021 beoordeeld

Met vrienden en oud-collega's komen we met enige regelmaat in dit restaurant. Vers en erg lekker.
Voorgerecht proeverij, echt super.
Hoofdgerecht altijd bief gekozen en is heel erg goed.
Dit keer koos ik een burrito. Deze smaakte goed, maar de saus eromheen heb ik laten liggen. Zelf hou ik niet van sauzen. Ook niet bij vlees, dus dat ligt aan mij.
Toetje altijd dame blanch en altijd goed.

Bediening heel vriendelijk. Bij iedereen werd de QR code gescand. Eten kwam snel, terwijl het (grote) restaurant aardig vol zat.

Datum van bezoek: november 2021

25 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een leuke shopmiddag in Maastricht hadden we een reservering in het vooruitzicht bij Bregje. Veel positieve geluiden gehoord over de interessante formule. Het restaurant was gezellig ingericht leuk en aardig personeel. Eten viel in goede smaak wat afgesloten werd met een lekker dessert. Lekkere wijn en heerlijke cocktails. Kortom een geslaagde dag en avond.

Datum van bezoek: juli 2021
11 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de eerste keer naar proeflokaal Bregje en gelijk de laatste. Wat een aanfluiting. De rollen binnen de bediening is verdeeld. Iemand voor de drankjes, eten brengen, bestellen, afhaken. Nou er klopt helemaal niets van. Het begon met een verkeerde biertje, daarna geen glazen, eten maar geen bestek. Borden worden niet afgehaald, geen smaakt het, geen nog iets drinken. Met lege handen terug lopen.

Het eten was koud, de friet kwam later dan het gerecht. De koffie kwam 15 minuten eerder dan het nagerecht. Dat hebben we maar laten zitten, want dit was niet onze avond en wij kiezen niet meer voor Bregje.

Datum van bezoek: juli 2021
30 juni 2021 beoordeeld

Vorige week donderdag bij Bregje Weert gegeten. Hartelijke ontvangst en opvallend vrolijk en vriendelijk personeel. Iedereen liep met een lach op het gezicht rond. Het hele driegangenmenu was prima. Mooie opgemaakte bordjes en de smaak van alles was goed. Je leest dat sommigen de porties klein vinden, maar voor dat geld loop je met een goed gevulde maag het restaurant uit. Op alle fronten, bediening, eten enz, lof voor dit restaurant. Een opmerking we waren er nog in de mondkapjes tijd. Maar je was een uitzondering als je er een droeg als je je in het restaurant verplaatste. Niemand lette er ook op.

Datum van bezoek: juni 2021
24 juni 2021 beoordeeld

Heerlijk gegeten, gezellig restaurant met heel vriendelijke en vlotte bediening....
Voorafje Proeverijtje is echt een aanrader, ook het hoofdgerecht was heerlijk...
Het onverwachte spuitfonteintje bij het toetje was een leuke verassing van de bediening.... op ons 26 jarig trouwdag etentje....

Datum van bezoek: juni 2021

Reizigers die Proeflokaal Bregje Weert bekeken, bekeken ook

In Proeflokaal Bregje Weert geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.