“Dikke tosti”
Beoordeling van Tostibar Dikke Mik

Tostibar Dikke Mik
Geclassificeerd als nr. 10 van 81 Restaurants in Weert
Beschrijving: Tosti's met een twist. Dikke Mik met heerlijke smaakcombinaties. Laat je verrassen en kom snel een keer proeven.
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Echte dikke hele lekkere tosti ‘s. Lekkere smaken, prima koffie in een
Leuke omgeving. Te midden van vintage en leuke cadeautjes

Datum van bezoek: augustus 2021

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

GE-WELDIGE tosti’s...!
Wij als locals komen hier vaak eten of afhalen.
Het eten is hier echt heerlijk en ze zijn er ook super vriendelijk. De tosti’s... nogmaals... geweldig.
Echt een aanrader dus en zeker de moeite waard!

Datum van bezoek: juli 2021
5 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontzettend heerlijke tosti’s!! Origineel! we kregen goede service! Nu al veel zin in de volgende tosti van de maand!

Datum van bezoek: augustus 2020
27 april 2020 beoordeeld

Je moet bij Dikke Mik zijn wanneer je eens wat anders wil dan een standaard lunch. Heerlijke vers gemaakte tosti's met uitzonderlijke combinaties. Daarnaast soepen bom vol verse ingrediënten en smaak. Er heerst een fijne en relaxte sfeer en alles wordt met geserveerd met een lach. Dus ga eens van de gebaande paden af en loop eens binnen bij de Warehuis Conceptstore en lunch bij Dikke Mik. Laat het smaken!

Datum van bezoek: maart 2020
11 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

De plek in Weert om te genieten van diverse heerlijke tosti's! De Brad Pittig behoort tot mijn favoriet, maar de andere tosti zijn ook zeker aan te raden. Voor ieder wat wils bij Dikke Mik!

Datum van bezoek: maart 2020

Reizigers die Tostibar Dikke Mik bekeken, bekeken ook

In Tostibar Dikke Mik geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.