Priceline
ZenHotels.com
StayForLong
Orbitz.com
Beoordeeld op 6 september 2020 via mobiele applicatie

Vandaag lekker geluncht bij Munten voorzien van goede huiswijntjes. Heel goede carpaccio bijvoorbeeld, romig selderijsoepje en als toetje een zeer smakelijk perentaartje. En uitstekende bediening trouwens.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 6 september 2020 via mobiele applicatie

Als afsluiting van ons werkoverleg gingen we samen een drankje drinken in Weert. Suggestie was de Wine Bar, in Weert. Beroepsmatig en privé ben ik altijd in voor een goed glas wijn. Leuke wijnkaart, zeker, met enkele prachtige wijnen!

Omdat ik momenteel bezig ben met de verkoop van de Barbera d'Asti voor onze geweldige klanten besloot ik deze wijn nogmaals te proeven, voor de derde keer deze week. Ik was vooral geïnteresseerd in de evolutie van de wijn, de wijnkaart gaf 2016 aan als wijnjaar.

Lang verhaal kort, de ervaring was enigszins teleurstellend. De wijn was wat wrang, had een matige tot geen afdronk en de toets van chocolade en vanille was afwezig. Het enige pluspunt was een glimp van het rijpen op eikenhout.

Achteraf ben ik verhaal gaan halen bij (vermoed ik) de eigenaar. De Barbera bleek uit 2018 te zijn, met een simpel wegwuiven van 'andere batch, wisseling van de voorraad'.

Soit. Ik heb €8,00 betaald voor een Barbara uit 2018...voor hetzelfde bedrag heb ik gisteren een volledige fles gekocht die qua kwaliteit stukken beter was.

Er is geen man overboord. Zoals altijd heb ik beloofd om binnenkort terug te komen om een hapje te eten en een passende wijn te drinken. Mijn oog is gevallen op een Saint-Émilion Grand Cru. Hopelijk mag ik krijgen wat op de kaart vermeld staat

Datum van verblijf: september 2020
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 20 juni 2020

Om mijn partner te verrassen met een verjaardag lunch werd door zeer persoonlijke aandacht en een verrassingsmenu gepresenteerd. De combinaties van smaken en presentatie maakten het tot een feest. Gecomplimenteerd met bijpassende wijnen. Alom een aanrader.

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 31 augustus 2019 via mobiele applicatie

Je kunt er niet in het weekend lunchen dat is jammer.
Nu in de vakantie wel geweest. Super lekker gegeten en ze een gezellig beschut terras achterom. De Ceasar salade is de lekkerste die gegeten heb, de lunchtrio was ook een succes. Vriendelijke bediening. Gaan we zeker vaker doen.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 8 augustus 2019 via mobiele applicatie

Heerlijk genoten van een drie gangen menu in de stadstuin van Hostellerie Munten. Fijn en vriendelijk personeel en heerlijke gerechten. Een compliment voor dit restaurant.

Een tijd geleden overgenomen van de familie Munten. En je merkt aan veel dingen dat er wat positieve veranderen doorgevoerd zijn. Ga zo door, wij komen terug!

Datum van verblijf: juli 2019