Beoordeeld op 27 oktober 2018 via mobiele applicatie

Het is een hele tijd geleden dat ik hier met mijn schoonfamilie overnacht heb en samen een uitgebreid diner hebben gegeten. Het was een gezellig verblijf en een heerlijk menu. Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 27 augustus 2018 via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten . Een speciaal door de kok samengesteld 5 gangen amuse diner. Uitstekend. Goede rode wijn mocht niet ontbreken. Ook de bediening en entourage. Superverzorgd netjes en vriendelijk. Nu al voor de 2e keer bezocht en eeer voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 21 augustus 2018 via mobiele applicatie

Gezellige mensen goede bediening begeleiding naar de kamer en een hele schone mooie kamer van alle gemakken voorzien en heel belangrijk koffie op de kamer
Super goed ontbijt met zelfs heerlijke zalm en koffie vers per kopje gezet

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 11 juni 2018 via mobiele applicatie

Top hotel, mooie ruime familie kamer, heerlijke bedden, super ontbijt en zeer vriendelijke mensen. Wij komen hier elk jaar tijdens het triathlonweekend en niets is te veel. Een fiets huren, racefiets op de kamer zetten, auto parkeren op privé terrein. Alles kan. Mogen we volgend jaar terugkomen?

Datum van verblijf: juni 2018
Richard M, Eigenaar van Hostellerie Munten, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juni 2018

Dank voor jullie leuke reactie. Dat willen wij ook graag zijn: thuis weg van huis.
Jullie zijn altijd welkom! Tot volgend jaar
Liefs Familie Munten en team

Beoordeeld op 21 mei 2018 via mobiele applicatie

Alhoewel het hotel tegen de baan gelegen is, is het er toch een enorm rustige sfeer. Eigen parkeergelegenheid, lekker ontbijt, vriendelijk personeel. De bedden waren wat te zacht voor ons, maar verder een heel gezellige kamer met meerdere schemerlampjes en koffie/thee-mogelijkheid. Veel gezellige restaurants en gezellig centrum op wandelafstand.

Datum van verblijf: mei 2018