“Eten met vriendinnen”

Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
8 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten . Ons laten verrassen door de koks in de keuken !!! Echt een aanrader

We wilden een vriendin verrassen, nou dat is super goed gelukt.

Onze dank is groot

Datum van bezoek: juli 2020
JoanneKorrel, General Manager van Oud London, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 juli 2020

Hartelijk dank voor uw bezoek aan Oud London.
Wat een leuke review heeft u achter gelaten. Fijn om te horen dat u zo genoten heeft van de creaties van onze keukenbrigade.

13 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima restaurant met leuke sfeer aan drukke weg tussen Zeist en Woudenberg. Sfeervol gelegen in de bossen. Net weer open na Corona lockdown en moet natuurlijk weer even wennen, maar eten en bediening waren prima in orde!

Datum van bezoek: juni 2020
JoanneKorrel, General Manager van Oud London, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juni 2020

Hartelijk dank voor uw komst naar Oud London.
Fijn om te vernemen dat u tevreden bent over de sfeer, het eten en de bediening.

12 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is altijd fijn om in Oud Londen te zijn. Rustige sfeer ondanks de vele gasten. Prettige bediening. Heerlijk eten. Goede akoestiek voor de slechthorenden onder ons.
En ....probeer vooral de Skitaart.

Datum van bezoek: april 2019
JoanneKorrel, General Manager van Oud London, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 februari 2020

Hartelijk dank voor uw komst naar Oud London en uw beoordeling.
Wat fijn om te vernemen dat het zo naar wens is geweest.

10 december 2019 beoordeeld

Het was lang geleden, echter het was een prima ervaring om weer op deze plek te zijn en te genieten van het eten en vooral de atmosfeer

Datum van bezoek: november 2019
JoanneKorrel, Manager van Oud London, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 december 2019

Hartelijk dank voor uw komst naar Oud London.
Fijn dat het zo goed bevallen is.
We verwelkomen u graag weer in de toekomst!

11 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Oud London is toch echt wel mijn favo restaurant. Wij hebben nog nooit verkeerd of slecht eten gehad. Het personeel is altijd vriendelijk. Ik kijk al weer uit naar de kerst! Dan komen wij weer voor een heerlijke maaltijd!

Datum van bezoek: oktober 2019
JoanneKorrel, Manager van Oud London, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 november 2019

Hartelijk dank voor uw beoordeling en complimenten.
We zien u graag weer met de kerstdagen!

Reizigers die Oud London bekeken, bekeken ook

Zeist, Utrecht Province
Utrecht, Utrecht Province

In Oud London geweest? Deel je ervaringen!