eDreams
Etrip
Priceline
ZenHotels.com
Beoordeeld op 1 september 2021

Hotel: zeer prettige sfeer, in een rustige omgeving.
Gastheer en gastvrouw: geen opdringerigheid, gewoon…gastvrij, puur en top
Kamer: prima bed, veel kastruimte, schone mooie badkamer, handige kitchenette
Ontbijt: prima ontbijt, ruime keuze (niet over the top)

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 14 augustus 2021 via mobiele applicatie

Het hotel ligt in een prachtige omgeving, en je kunt direct vanaf het hotel starten met wandelen. Het hotel zelf biedt overnachting met of zonder ontbijt en op de kamer is een prima kitchenette. Alles in en rond het hotel is zorgvuldig en met smaak aangekleed, maar nergens overdreven. De kwaliteit van meubilair is goed.
Het ontbijtbuffet is goed voorzien, alles is vers.
Dit hotel is absoluut de 3 sterren waard. De verhouding prijs kwaliteit is goed. De eigenaren zijn vriendelijk, werken hard. De kamers worden goed schoongemaakt.
Helaas waren zwembad en wellness nog gesloten n.a.v. de coronamaatregelen.
Er zijn meerdere restaurants op loopafstand en een goede bakkerij annex buurtsuper.
Wij hebben een zeer ontspannen en fijne vakantie gehad.

Kamertip: Kamer met balkon is erg leuk
Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 27 september 2020

Slenakerhof is een perfect hotel. We hadden een ruime, gezellig ingerichte kamer, van alle gemakken voorzien zoals een ligbad en een volledig ingerichte kitchenette wat wel erg handig is in deze Coronatijd. Het ontbijtbuffet is ruim gesorteerd en er wordt heel goed omgegaan met de Coronarisico's: alles wordt voor je opgeschept zodat je zelf niets aan hoeft te raken. De tafels staan ruim uit elkaar en er wordt goed geventileerd. We voelden ons er helemaal veilig bij.
De eigenaren, Stephan en Diana, doen er alles aan om het naar je zin te maken, met adviezen, gewoon een praatje of even het naburige restaurant voor je reserveren. Ze stonden zelfs klaar bij een noodreparatie van onze auto.
Kortom, ze creëren een heerlijke sfeer waarin je je meteen thuis voelt en fijn vakantie kunt houden.
Verder zijn er diverse streekbiertjes in de bar te verkrijgen en is er een goede afsluitbare stalling voor de fietsen.

Kamertip: Zie de site voor gewone kamer, de luxe of met balkon of dakterras. Hotel is goed toegankelijk voor invaliden. Voordeur opent automatisch
Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 31 augustus 2020

Waar vind je tegenwoordig nog zo'n persoonlijke en gastvrije gastvrouw en gastheer?
's Morgens bij het ontbijt word je in deze (Corona) tijd al in de watten gelegd door je "ontbijtbestelling" op te geven, waarna deze ter plekke wordt verzorgd en overhandigd. Goede en genoeg ruimte tussen de tafels voor een "veilig" ontbijt.
Kamers zoals altijd tip-top verzorgd, schoongemaakt en onderhouden.

Locatie uitstekend, niet alleen voor het hotel, maar ook aan de achterzijde is het goed vertoeven en ontspannen. Gastvrouw en gastheer hebben een persoonlijke interesse in/ met iedereen, en service en bediening is uitstekend.
Hotelaanzicht is verder uitstekend met mooie bloembakken aan de voorgevel en ruim buitenterras.

Voldoende restaurants, op bij wijze van spreken struikelafstand, in de omgeving met voor ieder wat lekkers.

Hotel is een absolute aanrader met een perfecte ligging in Zuid-Limburg aan de voet van de Loorberg, vlakbij de grens met België. Maastricht, 3-landenpunt en Aken op fietsafstand, wel goed getraind zijn in het heuvel- landschap.

i

Kamertip: Alle kamers zijn gewoon goed.
Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 27 augustus 2020

Ruime, schone kamer / appartement, van alle gemakken voorzien.
Kleine complete kitchenette, complete badkamer.
Voldoende kastruimte.
Goed ontbijt en vriendelijk personeel.
Prachtige omgeving, goede ligging die zich prima leent voor prachtige wandel- en fietstochten of een bezoek aan bijvoorbeeld Maastricht, Valkenburg, Margraten o.i.d.
Gedetailleerde wandelroutes in het hotel aanwezig.
Voldoende restaurants in de nabije omgeving.
Lift aanwezig.
Gratis parkeren voor de deur.
Heerlijk rustig!

Datum van verblijf: augustus 2020