Beoordeeld op 22 juli 2020 via mobiele applicatie

Wij hebben een ander beeld bij gastvrijheid. Helaas hebben we ons hier niet te gast gevoeld vanaf de ontvangst door de eigenaar. Nadat wij onze gevoelens ter sprake hadden gebracht werden deze helaas bij het uitchecken nogmaals bevestigd. De kosten voor het betalen met een creditcard worden aan de klant in rekening gebracht 'omdat we toch corona moeten compenseren'.
Dat zou ik overigens met alle plezier doen voor een horecagelegenheid waar ik me gast voel!

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 15 juli 2020 via mobiele applicatie

Hotel lijkt een beetje op Fawlty Towers .Kamer
klein geen kastruimte bedden prima. Alles goed schoon.Ontbijt is zeer goed.Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.Weinig stopcontacten.Douche en was gelegenheid goed.Dus prettig vertoeven in Slenaker Vallei.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 28 juni 2020

Kamer gelegen aan de drukke straat zonder airco is klein. De deuren van de kamers slaan hard dicht.
Het ontbijt is aardig maar niet bijzonder. Wellicht harde broodjes toevoegen en meer regionale producten?
Het 3-gangendiner was netjes als je niet gebruikt maakt van de supplementen. Deze vond ik verrassend en stevig geprijsd. De wijn was correct.

Kamertip: Een kamer niet aan de voorzijde
Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 22 juni 2020 via mobiele applicatie

Heel mooi hotel en uitstekend gegeten op het zonnige terras. Zeker de moeite waard en voor herhaling vatbaar.
De omgeving is erg mooi en door de ligging van dit hotel alles heel goed te bereiken. Het eten was heerlijk, de service van de gastvrouw helemaal top.

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 17 februari 2020

Heerlijk kleinschalig hotel. wat je op de website ziet is wat je krijgt. Personeel en staf is super. Kamers netjes en verzorgd. In de omgeving kan je heerlijk wandelen. Prijs / kwaliteit verhouding super. Ik ga er zeker nog een keer naar toe.

Datum van verblijf: februari 2020