“Leuk restaurantje en prima eten”
Beoordeling van 't Stegelke

't Stegelke
Geclassificeerd als nr. 1 van 13 Restaurants in Slenaken
Keukens: Steakhouse
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Omdat ik voor het werk in het nabij gelegen Best Western hotel overnacht “moest” ik op zoek naar een eetgelegenheid met goed eten. Vanuit het hotel weg gewandeld over paadjes tussen weilanden en door bossen en uiteindelijk kwam ik in dit dorpje en zag iets verscholen dit restaurantje.
Leuk terrasje aan een klein straatje. Vriendelijke bediening dus dit moest goed komen. Vrij uitgebreide menu-kaart zodat er voor ieder wat wils is.
Prijzen zijn alleszins redelijk zodat je ook makkelijk een extra drankje neemt om ff na te genieten van de omgeving en het eten.

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Echt alles was lekker en de bediening uitstekend, wat een heerlijke avond hebben we gehad.
De kaart biedt ruime mogelijkheden voor vlees en visgerechten. Helaas komen vegetariërs er bekaaid af.
Maar als je bereid bent dat opzij te zetten, kun je hier echt ontzettend lekker eten.
Geen poespas, maar gewoon goed en lekker eten, ruim voldoende en met passende garnering.
Alles voldeed aan onze wensen en verwachtingen.
De bediening is persoonlijk en vriendelijk, maar niet opdringerig.

5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig restaurant met vriendelijke bediening.
Spareribs waren lekker , om de vingers bij af te likken.
Frites en groente van goede kwaliteit .

27 juli 2021 beoordeeld

Perfecte service, heerlijke gerechten, ook uit de streek. Fijne wijnen om uit te kiezen, kortom alles voor een lekker avondje culinair genieten.

Datum van bezoek: juli 2021
9 juli 2021 beoordeeld

Hoewel de specialiteit van het huis uiteraard vlees is, streken we hier neer voor een lunch met soep en salade. Dat bleek een goede keuze. De uiensoep kwam mooi gegratineerd uit de oven. De Val-Dieu salade was goed gevuld en voorzien van lauw warme appelpartjes. Mooi plekje ook en correcte bediening. Een restaurant om eens terug te komen.

Datum van bezoek: juli 2021

In 't Stegelke geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.