“Haar in gerecht”
Beoordeling van Restaurant Zout&Citroen

Restaurant Zout&Citroen
Geclassificeerd als nr. 5 van 72 Restaurants in Oosterhout
Keukens: Frans, Hedendaags, Internationaal
Geschikt voor: Mooi uitzicht, Zakelijke bijeenkomsten, Grote groepen, Romantisch
Dineropties: Buiten zitten, Reserveringen
Beschrijving: Welkom bij restaurant Zout & Citroen, uw adres voor een 'Pure Smaak' beleving. Ons restaurant is gevestigd in het oude Koetshuys van Slotje Brakestein wat deel uitmaakt van het stadspark in Oosterhout. Midden in het drukke stadscentrum vormt onze monumentale locatie met romantische tuin een mooi rustgevend decor om te kunnen genieten van de pure creaties van onze keukenbrigade. Wij proberen wanneer mogelijk biologische producten te gebruiken tenzij dit ten koste gaat van de smaak van onze gerechten en wijnen. Wij koken dus niet uitsluitend biologisch maar proberen er wel zo bewust mogelijk mee om te gaan.
4 weken geleden beoordeeld

In de 2e gang trof ik een vrouwenhaar aan in het tweede gerecht. Dit gemeld bij de ober, die nam het gerecht aan en bracht vervolgens een nieuw getecht. Eind van de avond geen compensatie ontvangen.

Datum van bezoek: augustus 2021

18 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

In het gezellige en gastvrije Brabant is “Zout & Citroen” prima op z’n plaats. Uit de keuken verrassende smaken, een eigen stijl en een vlotte en kundige bediening maken het plaatje voor een super leuke Bourgondische avond compleet.

Datum van bezoek: juni 2021
12 juli 2021 beoordeeld

Een prachtig restaurant met een schitterend terras midden in het groen. alleen dat is al de moeite waard. Met een geweldige keuken als slagroom op de taart die wordt afgemaakt met kersen door een plezierige professionele zwarte brigade.
Wat een geweldige ontdekking die smeekt om een tweede bezoek.

Datum van bezoek: juli 2021
5 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Een top restaurant, de gerechten zagen er mooi uit en smaakten heerlijk. Het wijnarrangement paste perfect bij de gerechten. De bediening was goed en zeer attent. Een aanrader en wij komen graag nog eens terug.

Datum van bezoek: juni 2021
6 februari 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks Corona toch heerlijk thuis kunnen eten van dit fijne restaurant. Het begint met de service dat er voldoende keuze is om geen vlees te bestellen. Vervolgens kom ik met drie jonge kinderen het eten afhalen en worden zij tijdens het wachten verwend met een boterkoekje, natuurlijk helemaal tevreden.
Qua eten wordt het goed verzorgd met een goede beschrijving en in goede bakjes.
We hadden gemarineerde zalm met dragon cremeux als entree. Zeer smaakvol en goed gecombineerd. Als tussengerecht de tom yum, garnalen en koriander. Lichte en smaakvolle soep met lekkere groenten. Het hoofdgerecht was snoekbaar, zuurkoolstamp, knolselderij en mosterdjus. Lekker voor de tijd van het jaar en een verrassende combinatie. Het dessert was een combinatie van carrotcake en een bombe van peer en chocola. Lekker om de avond af te sluiten.
Voor herhaling vatbaar! Zeker!

Datum van bezoek: januari 2021

Reizigers die Restaurant Zout&Citroen bekeken, bekeken ook

Geertruidenberg, Noord-Brabant

In Restaurant Zout&Citroen geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.